Eerste close-up beelden ŠKODA KODIAQ: opvallend design

B.Stuurder

Forumguru
Mot je die film kijken !! Oja en meteen beluisteren....
Nee dank je. Ik heb genoeg gezien van deze Thomas en al eens wat conversatie gehad met hem. Op zich zijn zijn reviews wel goed, maar o.m. uit die conversatie is gebleken dat hij mij een tikje te radicaal is.
 

EdK

Forumguru
Heb je die twee koekkies van autoweek over de autoshow tw parijs al gehoord........ tenenkrommend gewoon.
Valt Thomas misschien nog wel mee...
 

B.Stuurder

Forumguru
Thomas maakt geen slechte recensies op zich, hij is alleen een erg overtuigd veganist. Op zich ook prima, totdat iemand dat te pas en te onpas, als een fanatieke Jehova's getuige, aan je op probeert te dringen. En in een persoonlijke dialoog nogmaals duidelijk overbrengt dat zijn weg de enige weg is en al het andere verwerpelijk.
Naast dat ik dit weinig professioneel vind, hou ik ook niet van mensen die een ander iets willen opdringen.
Dan maar minder substantiële recensies. :laugh:
 

fiestaman

Forumguru
wat een wagen! Een zee van ruimte. Zowel de voorste rij, midden rij als 3de rij.
Klap je de 3de rij in, dan heb je echt een gigantische koffer.

Gisteren heb ik hem voor het eerst gezien en natuurlijk ook in plaats genomen.

In werkelijkheid nog mooier als op de foto.
Ik ben overtuigd, nu gewoon hopen dat hij mooi geprijsd zal worden en dan zal dit ongetwijfeld een topper worden.
 

Shabba

Forumguru
34K voor een "goed gevulde" 1.4TSI. Serieus gaan nadenken of ik de Superb ga inruilen..Kan niet wachten om erin te gaan zitten met mijn 1,96m.
 

CDK

Forumguru
In de 7 zitter lukte me dat helaas niet, ook niet met de bank op de achterste stand (is verstelbaar namelijk) Bij de 5 zitter kon ik zonder problemen "achter mezelf" zitten.
 

Canon-Eye

Forumguru
Vraag mij af wanneer er modellen op de markt komen waar 'de kop vanaf is'.
Zal er mede vanaf hangen hoe goed ze in real life bevallen: hoe geringer het aanbod hoe beter de auto... :pardon:
(even los van bijzondere omstandigheden zoals sterfgeval, financieel probleem, e.d.)
 

Noord26

Forumguru
Dan moet ik (wij) nog maar even geduld hebben. De S3 heeft hier niet kunnen bekoren als opvolger van de S2. De Kodiaq tikt vrijwel alle vakjes aan.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan