2018, Benzine, Handgeschakeld, Combi, Zwart
www.autowereld.nl
Škoda Superb Combi 1.5 TSI ACT Style Business Leder | Panoramadak | El. stoelverstelling |. Bouwjaar: 2019. Buitenspiegel(s) automatisch dimmend, Buitenspiegels elektrisch inklapbaar, Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, Chroom delen exterieur, Dimlichten automatisch.
www.derooijauto.nl
Verder vind ik op gaspedaal of MP niet echt iets vergelijkbaars mbt uitrusting en prijs.
Dus gisteren bovenstaande 2x S3 gereden die verschillen op;
Handelaar / dealer
Juli 2018 / bijna 2020
Verse APK / APK tot 12-2027
1.4 / 1.5 motor,
180 / 133 dkm,
6 mm Quatrak / 4 mm + 2019 AllS banden
Wel / geen trekhaak,
€ 11.500 / € 16950 (garanties bijbetalen),
lange kras op l.a. scherm (geen roest) / gaaf
1.4 reed beter dan de 1.5 die wat stotterde. Misschien verhelpt een echt lange rit dit bij de 1.5.
De 1.4 had de remvloeistof en aircontrole in 2025.
De 1.5 had het koelwaterniveau met open reservoirdop onder minimum staan. Ik heb gelezen over lekkende thermostaathuizen. Waar zit die?
Ze hebben alletwee park pilot (die ik niet zou gebruiken), maar geen achtercamera. Kan dat achteraf ingebouwd worden?
Beide auto's zijn dealeronderhouden geweest. De exacte geschiedenis niet geraadpleegd...
Ik had al een sedan gereden met een panoramadak waar ik 3 vingers ruimte had boven mij hoofd. Alle auto's met elektrisch verstelbare stoel. Tot mijn verbazing heeft een combi slechts 1 vingertje boven mijn kale schedel. Gaat net.
Mbt spiegelhoogte weet ik dat er ruimt 2 cm verschil in de ene en het andere spiegeltype zit.
Beide gereden auto's hebben de lagere variant, dat gaat met "automatisch bukken" hopelijk ook goed.
Morgen probeer nogmaals in een dergelijke S3 mbt spiegel en panorama dakrand en probeer een knoop door te hakken.
Vooralsnog gaat mij voorkeur naar de 1.4 aangezien je voor dat prijsverschil heel wat aan de auto kan laten vernieuwen... wat ik vind dat nodig is en je dan ook gelijk nieuw hebt. Bovendien kan ik het e.a. in PL laten doen wat nog altijd aanzienlijk in de loonkosten en matariaalinkoop scheelt.
Wat is jullie mening?