Een andere auto voor de Superb

VAG-man

Forumguru
De keren dat ik er mee reed werkte het erg goed, maar ik woon ook in het oosten van het land met minder verkeer. Misschien verschilt het per merk of type auto. Ook bouwjaar zal uit kunnen maken.

Antera

Donateur
@Antera @Rainesh Ik weet niet de versie van het mediasysteem (geen draaiknoppen; Columbus?) van deze S3 uit 12-2019, maar dat maakt waarschijnlijk niet veel uit. Wat kosten dat ongeveer om het up-to-date te brengen en evt. nog wat opties te activeren/in te stellen?
Met de huidige S2 heb ik het e.a. zelf gedaan omdat ik het leuk vond uit te zoeken e.d.; kostte veel tijd maar gaf voldoening.
Bij de(ze) S3 weet ik nog niet wat er allemaal mogelijk is en wat het betekent. Moet me daarin nog verdiepen op het net.

Ik heb via de website van de verkoper gevraagd om zaterdag te proefrijden en een prijs voor de huidige inruilauto.
Whatsapp me even op 0615228709

soekzoekie

Actief lid
Gemini verteld mij zojuist dat met VCDS of OBD11 er een keuze aan ACC toegevoegd kan worden zodat je CC/ACC/Limit keuzes hebt.
Als dat waar ik ga ik voor de ACC met menuaanpassing.

Dit vind ik ook een interessante optie! Ben benieuwd of dit ook kan op een 2019 FL?

ACC was destijds een absolute eis bij aankoop, maar dat is en blijft altijd persoonlijk. Ik heb er wel heel snel mee leren rijden in de zin van ; het gas licht aanraken met de voet zodat de ACC niet net afremt als je op de voorligger afrijdt of op tijd van baan wisselen en de tussenafstand op z'n kortst zetten.
Maar ik ben het er óók wel mee eens dat een gewone CC soms ook wel eens lekker zal zijn. Maar als deze optie nog toegevoegd kan worden zou dat de oplossing zijn!

hemi24

Donateur
@soekzoekie : kwestie van proberen; sommige stuurapparaten kennen of accepteren deze aanpassing niet, maar bij de Kodiaq uit ‘20 en de ID.3 van ‘21 werkte het wel.
Ik dacht dat ik het bij de T-roc van de buurman destijds ook heb gecodeerd…

Bovenaan Onderaan