Dan zal er waarschijnlijk ook geen uidraai zijn van die 2.0tdi met enkel andere verstuivers en upgrade ecu. Ben namelijk nog steeds super benieuwd naar die 270pk en 500+nm met standaard turbo
dus de dit project was samen met dvx-performance gedaan en vvt-motorsport.
ik had een ecu van een 2.0tdi 16v bosch gevraagd aan vvt met dat die ecu niet direct kon gevonden worden is er een van een bmm 2.0 8v ingegaan hier in belgie maar dit liep niet.
Dvx heeft dit proberen afstellen ook Johan vanuit nl het ging niet.
Iedereen zei tegen mij dat mijn injectoren het probleem was.
Ik heb heel die tijd gezegd dat de ecu niet goed was want bmm motor is met pompverstuivers van 1.9tdi dus kan niet werken met 2.0tdi verstuivers.
Dan samen beslissing genomen om alles terug naar siemens te bouwen en naar vvt te rijden.
En dat ik daar ter plekke alles terug naar Bosch om te bouwen zo kon Johan het probleem is het echt zien.
Daar is vastgesteld dat idd de ecu niet goed was.
Johan is dan direct achter een andere ecu gereden voor mij
daarna afgesteld voor mij.
Dvx kon dit ook maar die ecu heeft mij gekloot.
bon compleet lijstje van de auto:
Gtb2260vk turbo,grotere injectoren,s3 ic,volledige uitlaat 63,5mm zonder dpf,koppeling stage3 en lichter vliegwiel,erg-cooler weg,lmm weg, 4bar mapsensor.