Dvx-performance (België)

Hallo ik zou eens dvx-performance eens in kijker willen zetten want deze verdiend dit echt!
Hij leverd altijd super goed werk af je kan ook altijd bij hem terecht en ik dacht hij zelfs de eerste was die 1.6cr TDI op maat kon.
Dus weet ook wel waar hij mee bezig is.
Dus bij deze als iemand zijn wagen wil laten chippen dvx-performance.be

LT83

Forumguru
Hahaha...het moet niet gekker worden....Ik wil graag de Albert Heijn in de kijker zetten, hij heeft deze week zo'n lekkere rookworsten in de aanbieding en verdient het echt dat jullie eens allemaal langsgaan!!

sitechris

Donateur
Imho is dit echt de meest zinloze openingspost van 2012! Kunnen we niet een leuke poll openen hiervoor? ;)

turboturbo

Forumguru
Er is toch een Topic ervaringen verkooppunten of 'onderdelen van derden' oid? Daar kan zoiets wel, zou ik denken. Ik zou dan wel iets concreter willen weten wat de ervaring precies was, ipv termen als 'topper' en 'weet waar mee bezig is'....

Er is toch een Topic ervaringen verkooppunten of 'onderdelen van derden' oid? Daar kan zoiets wel, zou ik denken. Ik zou dan wel iets concreter willen weten wat de ervaring precies was, ipv termen als 'topper' en 'weet waar mee bezig is'....
ervaring was dat bij ons een seat ibiza 2.0tdi fr was dat maar 209km/h kon rijden origineel.
en daarna was de wagen getuned geweest door een zeer bekende vag tuner (ik noem geen namen ) volgens hem naar 185pk en zou de wagen nu wel over de 209km/h gaan.
maar wat bleek op de terugweg dat de wagen nog niet erover ging dus klant kwaam bij ons met het probleem dus heb ik hem door verwezen naar dvx-performance.
eenmaal daar heeft dvx-performance de wagen op de bank gezet en wat bleek de wagen had belange niet 185pk uiteindelijk heeft dvx er nu 187pk uitgekregen en de wagen rijd nu +230km/h.
nu zul je waarschijnlijk zeggen dat is geen persoonlijke ervaring.
dus nu mijn eigen ervaring ik had een 2.0tdi ppd 170pk siemens en heb hiervan de injectoren vervangen door bosch injectoren met bosio nozzles en andere ecu (bosch)+kabelboom die dan nog eens bewerkt om te doen werken met ecu en davy is zelfs tot bij mij thuis gekomen om deze aftestellen.
wagen had op het laatste 270pk en 517nm

4maal 50km gereden speciaal voor mij!
ik zie dat niet veel tuners doen voor hun klante!

LT83

Forumguru
@ Niko...diep respect voor DVX dat ze jouw 2.0tdi met enkel andere injectoren en ecu op de 270pk en 517nm hebben gekregen.............eerlijk gezegd geloof ik daar geen bal van. Weet je het zeker?????

piair1982

Forumguru
Als dit onderstaande kan... Dan ben ik geinteresseerd :)

Stage 1
STAGE 1standaard
pk
tuned
pk
standaard
koppel
tuned
koppel
tuning
type
prijs
1.2 TSi (tuningactivatie met sportknop en v-max)86pk130pk160Nm215Nmchip425

RayDelft

Forumguru
En ik zou graag mezelf in de kijker willen zetten. Ik heb mezelf getuned op het water en brood systeem en ben al 6,8 kilo afgevallen. Alleen mn humeur loopt een beetje onregelmatig.

Noord26

Forumguru
Alleen een rollenbank kan laten zien wat men daadwerkelijk levert. En topvermogen en koppel zeggen niet zoveel. De opbouw daarvan en bij welke toerentallen de waardes geleverd worden is minstens net zo belangrijk.

Tegenvraag voor u: rijdt u altijd alleen met het toerental waarbij het topvermogen geleverd wordt (laten we zegen 6000tpm?) en gebruikt u de overige toerentallen niet? Kortzichtig kan ik dit wel noemen..

LT83

Forumguru
Dan zal er waarschijnlijk ook geen uidraai zijn van die 2.0tdi met enkel andere verstuivers en upgrade ecu. Ben namelijk nog steeds super benieuwd naar die 270pk en 500+nm met standaard turbo

Dan zal er waarschijnlijk ook geen uidraai zijn van die 2.0tdi met enkel andere verstuivers en upgrade ecu. Ben namelijk nog steeds super benieuwd naar die 270pk en 500+nm met standaard turbo
dus de dit project was samen met dvx-performance gedaan en vvt-motorsport.
ik had een ecu van een 2.0tdi 16v bosch gevraagd aan vvt met dat die ecu niet direct kon gevonden worden is er een van een bmm 2.0 8v ingegaan hier in belgie maar dit liep niet.
Dvx heeft dit proberen afstellen ook Johan vanuit nl het ging niet.
Iedereen zei tegen mij dat mijn injectoren het probleem was.
Ik heb heel die tijd gezegd dat de ecu niet goed was want bmm motor is met pompverstuivers van 1.9tdi dus kan niet werken met 2.0tdi verstuivers.
Dan samen beslissing genomen om alles terug naar siemens te bouwen en naar vvt te rijden.
En dat ik daar ter plekke alles terug naar Bosch om te bouwen zo kon Johan het probleem is het echt zien.
Daar is vastgesteld dat idd de ecu niet goed was.
Johan is dan direct achter een andere ecu gereden voor mij
daarna afgesteld voor mij.
Dvx kon dit ook maar die ecu heeft mij gekloot.
bon compleet lijstje van de auto:
Gtb2260vk turbo,grotere injectoren,s3 ic,volledige uitlaat 63,5mm zonder dpf,koppeling stage3 en lichter vliegwiel,erg-cooler weg,lmm weg, 4bar mapsensor.

LT83

Forumguru
ervaring was dat bij ons een seat ibiza 2.0tdi fr was dat maar 209km/h kon rijden origineel.
en daarna was de wagen getuned geweest door een zeer bekende vag tuner (ik noem geen namen ) volgens hem naar 185pk en zou de wagen nu wel over de 209km/h gaan.
maar wat bleek op de terugweg dat de wagen nog niet erover ging dus klant kwaam bij ons met het probleem dus heb ik hem door verwezen naar dvx-performance.
eenmaal daar heeft dvx-performance de wagen op de bank gezet en wat bleek de wagen had belange niet 185pk uiteindelijk heeft dvx er nu 187pk uitgekregen en de wagen rijd nu +230km/h.
nu zul je waarschijnlijk zeggen dat is geen persoonlijke ervaring.
dus nu mijn eigen ervaring ik had een 2.0tdi ppd 170pk siemens en heb hiervan de injectoren vervangen door bosch injectoren met bosio nozzles en andere ecu (bosch)+kabelboom die dan nog eens bewerkt om te doen werken met ecu en davy is zelfs tot bij mij thuis gekomen om deze aftestellen.
wagen had op het laatste 270pk en 517nm

4maal 50km gereden speciaal voor mij!
ik zie dat niet veel tuners doen voor hun klante!

Toch een iets ander lijstje dan dat je eerst in je post aangaf of heb ik dat mis..........

jos_br

Actief lid
......... en ik dacht hij zelfs de eerste was die 1.6cr TDI op maat kon.

Hij riep een dag eerder dan de rest dat ie hem kon tunen....

Jos.

Niko, de koppeling met vast vliegwiel was geen succes, is met 550nm het hart eruit gebarsten.

jos_br

Actief lid
Ik heb heel die tijd gezegd dat de ecu niet goed was want bmm motor is met pompverstuivers van 1.9tdi dus kan niet werken met 2.0tdi verstuivers.
.

Ik rijdt met een Bosch EDC15 i.c.m. 2.0tdi 16v verstuivers, deze is anders bijzonder goed afgesteld. (270pk/500nm)

Jos.

Bovenaan Onderaan