Dus toch een facelift!

McJohn

Nieuw lid
Netjes hoor,..doch ik vind het jammer om 2 dingen

1) Hij lijkt nu meer op de nieuwe Skoda Superb die eraan zit te komen.
2) Hij lijkt ook meer op de nieuwe VW Passat CC

Fin,..normaal natuurlijk als je bedenkt dat Skoda eigenlijk VW is!
 

higgy

Forumguru
Netjes hoor,..doch ik vind het jammer om 2 dingen

1) Hij lijkt nu meer op de nieuwe Skoda Superb die eraan zit te komen.
2) Hij lijkt ook meer op de nieuwe VW Passat CC

Fin,..normaal natuurlijk als je bedenkt dat Skoda eigenlijk VW is!
Heb je er overheen gelezen dat het een photoshop is?
 

LenK

Forumguru
Iets voor de facelift? Een mooi stuur en andere klokken:

FAce-volant.jpg
 

LenK

Forumguru
Het betere knip- en plakwerk uit de Superb. Ander stuurtje zou wel kunnen maar ik denk niet dat ze de klokken zo ingrijpend gaan aanpassen.
 

LenK

Forumguru
Ehhh, vinden jullie het huidige O2 4-spaaks stuur dan een eye-catcher?
Dach het nie. Was het eerste dat ik lelijk vond toen ik in 2004 de eerste foto's van het O2 interieur zag.
 
Ehhh, vinden jullie het huidige O2 4-spaaks stuur dan een eye-catcher?
Dach het nie. Was het eerste dat ik lelijk vond toen ik in 2004 de eerste foto's van het O2 interieur zag.

Een stuur moet het eye niet catchen, vind ik en dat doet dat geshopte stuur wel -

Aarrg, m'n taalgevoel loopt hier wel butsen en deuken op, zeg!
 

LenK

Forumguru
Ik dacht dat jullie het Superb interieur zo mooi vonden. Daar komt dat stuur wel vandaan hoor :)
 

EdK

Forumguru
Ik dacht dat jullie het Superb interieur zo mooi vonden. Daar komt dat stuur wel vandaan hoor :)


tja maar daarom mogen wij ook bepaalde details minder mooi vinden !!
Dat nep notenhout in dashboard vind ik bv niet mooi , maar daarom blijf ik de Superb 2 wel een mooie bak !! En verheug me om de Combi uitvoering in het echt te kunnen zien !!
 

Okki

Donateur
Ehhh, vinden jullie het huidige O2 4-spaaks stuur dan een eye-catcher?
Dach het nie. Was het eerste dat ik lelijk vond toen ik in 2004 de eerste foto's van het O2 interieur zag.

Gelukkig heb ik een driespaaks leren sportstuur!
Veeeeel mooier :yeah:
 

L-X

Lid
Gelukkig heb ik een driespaaks leren sportstuur!

Veeeeel mooier

Die vind ik persoonlijk minder mooi dan de 4-spaaks met leer, maar da's dus persoonlijk :laugh: Het is duidelijk dat smaken gelukkig nog steeds verschillen (joh!)
 

TL@

Forumguru
Gelukkig heb ik een driespaaks leren sportstuur!
Veeeeel mooier :yeah:

Zo jammer dat het 3-spaaks stuur niet als optie verkrijgbaar is (was) anders had ik dat zeker genomen, veel mooier dan het gewone (wat ook wel best te doen is)
 

cloink

Actief lid
Opvolger Octavia II ?

Hoi,


Zoals jullie zien: ik ben (nog) geen Skoda-rijder. Doch de huidige wagen zal volgend jaar vervangen worden door een meer "praktisch" model en mijn huidige voorkeur gaat uit naar een Skoda Octavia II Combi (de RS TDI meerbepaald).

Nu had ik eigenlijk één belangrijke en één minder belangrijke vraag:

1) Is er al (insider) nieuws over de opvolger van de Octavia II? Deze is toch al lichtjes op leeftijd, vooral wat onderstel betreft?

2) Minder belangrijk dus, maar: is het mogelijk om vanuit de fabriek de redelijk afzichtelijke logo's van de interieurbekleding te halen (rugleuning zetels)? Dat is nl. zowat het allerenigste wat me stoort aan de RS (en redelijk erg ook, het is zo Johnny/Ronny). :D

Alvast bedankt voor enige reacties!

EDIT: uh-oh... Ik merk net dat ik hem allicht in het verkeerde forum heb geplaatst... Indien nodig: verplaats maar!
 

higgy

Forumguru
Nee hoor, staat in het goede forum.

De O2 krijgt voor modeljaar 2010 een facelift. Een O3 zal dat niet zijn, naar zich nu laat aanzien.
 
Bovenaan Onderaan