Dubbele uitlaatpijpjes nep?

LenK

Forumguru
Dezelfde verbazing hierover is dus precies de reden waarom ik dat topic gestart ben :xyxthumbs:
 

TL@

Forumguru
Hoe zwaarder je het gaspedaal (mis)bruikt, hoe zwarter het tweede pijpje zal zijn want dan gaat de klep voor het uitlaatstuk open.
 

___JC___

Forumguru
Aha, je geeft dus te weinig gas !
Heb ik waarschijnlijk ook zo een klep maar die staat permanent open.
:yeah:
 

GTJ

Lid
Aha, je geeft dus te weinig gas !
Heb ik waarschijnlijk ook zo een klep maar die staat permanent open.
:yeah:

Nou, dan zit mijn klep waarschijnlijk vast! Want intrappen doe ik 't gaspedaal wel! (alleen als de auto warm is natuurlijk).

Zal er volgende week even mee naar de dealer gaan, want 't lijkt nergens naar, die glimmende pijp!
 

tim

Lid
Zal er volgende week even mee naar de dealer gaan, want 't lijkt nergens naar, die glimmende pijp!

Raar forum is dit toch!

Eerst een uitgebreid topic over poets tips en nu eenje waarin de Skoda juist zo zwart geblakerd mogelijk moet zijn :)
 

Fabia

† In Memoriam
Zo zag ik vandaag een auto rijden met een wel heel bijzondere uitlaat. Hij/zij moest remmen voor de bocht en in de uitlaat gingen rode lampjes (in de vorm van een cirkel) aan. Het moet niet gekker worden hoor.
 

GTJ

Lid
Gisteren even bij de dealer langs gewipt en die vond 't ook een vreemd verhaal! De jongens hebben direct even met het servicepunt gebeld en die wisten te melden dat als je de rechter uitlaatpijp dicht houdt het via de linker gaat, met andere woorden bij alle auto's is de linker pijp een geknepen exrtra uitlaatpijp. Dus bijna fake! Binnenkort maar een tennisbal in de rechter rammen en dan effe flink gassen over de duitse Autobahn (A31) 10 km verderop!! :)
 

LenK

Forumguru
Misschien ga ik ook voor de dubbele pijpen:

ma6651_474191c7d4e39.jpg


(vanaf de 2.0 heeft ie ze al)
 

Desperado

Forumguru
Dan lijkt het tenminste echt. En ik neem aan dat ze allebei meedoen, ook als je niet continue je pedaaltje vloert.
Wel een dure pijp als ie vervangen moet worden...

Ik vind het met alleen zichtbare pijpen net zo echt lijken.
Met die zichtbare dempers ziet het er juist goedkoop uit vind ik.
 
Bovenaan Onderaan