Dubbele laadvloer Combi

Machiel

Nieuw lid
Heb de laadvloer eens nader bekeken. Het is geen houten plaat maar een plaat van glasvezel, met daar binnenin vermoed ik een schuimplaat oid. De plaat is namelijk veel te licht om van hout te zijn. Bij het scharnierpunt zitten kunststof blokjes die in de nokken vallen.

En tevens een paar afbeeldingen die mogelijk e.e.a. verduidelijken.

2015-07-18 12.29.39.jpg 2015-07-18 12.30.53.jpg 2015-07-18 12.29.49_resize.jpg 2015-07-18 12.30.15_resize.jpg 2015-07-18 12.30.42_resize.jpg
 

Mogas

Forumguru
Heb hem vandaag bij de dealer besteld ,Hij kost 124 euro
Moet alleen uit Tsjechie komen ,Laat ik daar nou volgende week heengaan :deuk:
Toch maar voor origineel gegaan ziet er gewoon netter uit
 

nisuthai

Forumguru
@Mogas , dat valt inderdaad nog te doen, daar kan je inderdaad haast niet tegen op en het blijft origineel, ik denk er voor die prijs ook over om hem dan ook te bestellen bij de dealer. Enig idee hoe lang de levertijd van de dubbele laadvloer is?
 
Laatst bewerkt:

Mogas

Forumguru
@Mogas , dat valt inderdaad nog te doen, daar kan je inderdaad haast niet tegen op en het blijft origineel, ik denk er voor die prijs ook over om hem dan ook te bestellen bij de dealer. Enig idee hoe lang de levertijd van de dubbele laadvloer is?

Ze zeiden dat ie uit Tsjechie moest komen maar hadden het er ook over dat ie as maandag er al kon zijn.. ?
Ik wacht wel af ,Ga donderdag pas op pad richting het Oosten
 

Joske

Forumguru
Bij mijn dealer was een onderdeel op 3 dagen geleverd via Brussel (importeur) geleverd vanuit Tsjechië ;)

Het kan dus zeker
 

nisuthai

Forumguru
Dat is redelijk snel dan, ik zal dan van de week ook even naar de VAG dealer gaan hier in Zaandam die zullen hem dan ook wel kunnen bestellen lijkt mij ik zal ze morgen even bellen, anders moet ik toch naar Amsterdam rijden om hem daar te gaan bestellen.
 

Ridley

Forumguru
Jee, wat een bende achterin snap ik dat je een dubbele bodem hebt besteld!

Bij mij liggen er 3 paraplu's in en that's it...
 

Mogas

Forumguru
Kreeg van het duitse forum de vraag hoe het er ziet als de rugleuningen geklapt zijn ,Nou zo dus !



 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Mogas, het staat inderdaad super netjes en opgeruimd, toch zou ik het zelf niet meer willen, heb het in m'n Superb en vind het te veel ruimte kosten :bloos: (de S2 heeft ook zo'n kleine kofferbak....) :D
 
Ik heb er over getwijfeld , maar heb toch voor de rubberen kofferbak mat gekozen .
Al mijn troepjes passen in de bakken van het reservewiel dus vond de dubbele vloer eigenlijk dubbel dus .
Heb ook de bodemplaat besteld , ook iets rond de 50 euro .
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan