DSG plaatje schakelpook

B.Stuurder

Forumguru
Mooi, want ik heb hetzelfde probleem. En de usb doet het ook niet meer. Na 2 jaar en 50K kilometers begint de Blauwe Haai in staat van ontbinding te raken en uit elkaar te vallen blijkbaar. Gelukkig heb ik BBS wielen en ditto naafdoppen, die blijven wel goed.
 

Okki

Donateur
Garantie in de zin van een erkend probleem, of garantie ivm. de (jonge) leeftijd van de auto?

In de zin van binnen de 2 jaar fabrieks garantie.....

Op de vraag of het ook binnen de tot 4 jaar vwrlengde garantie viel...kon hij (nog) geen antwoord geven....
 

Okki

Donateur
Schakelpook vandaag onder garantie vervangen. Duurde even...garage was vergeten door te geven dat het onderdeel al binnen was...

Jammer dat de Scala nog niet in de showroom stond.....:deuk:
 

B.Stuurder

Forumguru
Gisteren ook een nieuwe pook gehad, volgens mijn servicemanager valt de pook niet meer onder de garantie en wijst Skoda dat af, zodat de garage het moet dragen. De kosten zouden dan doorgegeven worden aan de consument of aan de leasemij, die het dan als schade van het eigen risico af halen. Nu heeft mijn garage het verlies gepakt.
 

TurboT

Forumguru
Wat een bullshit dat garantie geval. En Waarom valt het niet onder garantie?

Vind je het gek dat de gewone consument niet blij is met de grote autobedrijven. Chrome bij een pook loslaat bij normaal gebruik kan echt niet :nailbiting:
 

Okki

Donateur
Valt niet te controleren of het wel of geen garantie is....nu kan je dealer mooie sier maken dat zii het voor hun rekening nemen....maar misschien ondertussen toch van Pon vergoed krijgen....
 

EdK

Forumguru
Kan me geen biet schelen wat PON doet naar de dealer
Ik heb me wagen bij de dealer gekocht en HIJ heeft mij 2 jaar garantie gegeven....
Met me RR eens een garantie puntje gehad en ook met de Yeti , eerste maal zei de dealer ik ga kijken of PON het vergoed onder garantie.
Keek hem aan en zei tegen hem, dat is jouw probleem .... ik heb een garantie overeenkomst met jou ! En dit is gewoon simpel een garantie verhaaltje dus over 2 dagen tijd om het te repareren ??
Met de Yeti keek hij en zei alleen maar we gaan het oplossen, breng hem over 3 dagen maar langs en als je wil kun je er op wachten...

:pieker::koffie:
 
Bovenaan Onderaan