Amundsen Download navigatie Amundsen niet meer mogelijk?

Sla je de bestanden die nu op je SD kaart staan wel eerst op in een map op je PC !!
Mocht het met de VW kaarten toch niet gaan, dan kun je nog terug naar oude situatie
En vergeet je SD kaart niet te unlocken en na update weer te locken met schuifje op de SD kaart
Anders doet hij het ook niet ! :D
Dank voor de tip. :thumbsup:
 

brepus13

Forumguru
Ik heb het ook een tijdje gehad dat er niks bekend was icm mijn VIN. Dealer gaf toen aan wel de software op mijn kaartje te willen plaatsen. Uiteindelijk na toch weer een keer proberen kreeg ik wel de goede software. uiteindelijk kwam het dus goed.
 
Inmiddels de VW files gedownload. Ik hoefde daarbij geen VIN in te voeren. Het zijn idd dezelfde bestanden als bij Skoda.
Vanmorgen even uitgeprobeerd en het werkt prima. Nog bedankt voor de tip Rainesh.
Vreemd dat je bij Skoda de VIN moet invoeren en bij VW niet... :arghh:
 

EdK

Forumguru
Vreemd dat je bij Skoda de VIN moet invoeren en bij VW niet...
Heb laatst de navi geupdate van me zakelijke Caddy en ik heb daar geupdate via het VIN nummer zover ik me kon herinneren.
Voordeel hiervan was dat de bestanden die ik op die Navi kon gebruiken dan alleen aan te vinken waren en hij dan met een automatische update de SD kaart vulde.
In jouw geval is het daartegen weer makkelijker dat je geen VIN hoefde in te vullen.

En dat VIN nummer bij Skoda invullen zal ook deels te maken hebben met het wel of niet voor 3jaar gratis updates ! althans dat is mijn vermoeden daarachter...
 
Nog een laatste statusupdate: gechat met Skoda (internationaal) en die vroegen of ik het nog eens wou proberen en toen waren de bestanden gewoon beschikbaar....
Overigens ook gechat met Skoda-NL (Pon?), maar daar heb je niet zoveel aan..
 

hemi24

Forumguru
De chat van Skoda-NL is ook weinig meer of minder dan een uitbestede dienst aan één of ander callcenter...

Reactie op basis van steekwoorden, klantgegevens verzamelen en doorverwijzen naar de dealer!
 
De chat van Skoda-NL is ook weinig meer of minder dan een uitbestede dienst aan één of ander callcenter...

Reactie op basis van steekwoorden, klantgegevens verzamelen en doorverwijzen naar de dealer!
Klopt inderdaad, ze vroegen van alles en vervolgens werd er gezegd dat een dealer contact zou opnemen. Is niet gebeurd.
 

EdK

Forumguru
Overigens ook gechat met Skoda-NL (Pon?), maar daar heb je niet zoveel aan..
Ga je nou ook nog eens oud nieuws hier neerzetten ?? :D:D
Dar komt in algemeen maar weinig info vandaan, ja dat je bij je dealer moet zijn is er één die op een repeteer bandje staat bij ze...
 
Bovenaan Onderaan