Amundsen Download navigatie Amundsen niet meer mogelijk?

Hallo allemaal,
Ik wou de laatste navigatie data downloaden voor mijn Amundsen in mijn OIII.
Op de downloadsite echter kreeg ik echter de melding "There were no maps for the VIN" te zien. :(
Gechat met Skoda op Facebook. Daar werd mij verteld dat dit alleen de eerste jaren na aankoop mogelijk is. Iemand hier ervaring mee?
 

Rainesh

Forumguru
Welk kaart heb je er nu op? Heb je al geprobeerd die vanaf VW site te downloaden? Zijn exact dezelfde kaarten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Frnsvdw

Senior Member
Ik heb ook een OIII met een Admundsen uit 2014.
Ik kan hier gewoon elk halfjaar updaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Kon gister met me VIN nummer nog gewoon alle kaarten voor me navi downloaden...
Of der komen weer nieuwe aan en dan gebeurd dat fenomeen wat je hebt vaker...
Zou zeggen kijk eind deze week nog eens en daarna nog een week erna als eind van week nog niet lukt.
 

Rainesh

Forumguru
Ik heb de kaarten van juni vorig jaar. Heb jij ervaring met de VW site?
Ja hoor werkt prima. Ik gebruik de Vw kaarten om skoda's, Seats en Vw's te updaten. Zijn identieke kaarten. In mijn eigen Audi zit ook gewoon dezelfde Columbus kaarten.

Kan inderdaad zijn dat er nieuwe kaarten aankomen.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Welke VW kaarten moet ik dan gebruiken voor de Amundsen in mijn OIII van begin 2014?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

EdK

Forumguru
Sla je de bestanden die nu op je SD kaart staan wel eerst op in een map op je PC !!
Mocht het met de VW kaarten toch niet gaan, dan kun je nog terug naar oude situatie
En vergeet je SD kaart niet te unlocken en na update weer te locken met schuifje op de SD kaart
Anders doet hij het ook niet ! :D
 

jongetje

Forumguru
Ik heb een OIII van eind 2016 en staat nu ook geen maps for this VIN. Bij skoda weten ze mbt die kaarten totaal niet wanneer er een nieuwe versie komt. Is een blijft chaotisch.
 

EdK

Forumguru
Bij VW op de site zijn het momenteel dezelfde als bij Skoda kwa versie nummer.
En als ik goed heb gelezen hier op forum dan komt VW altijd eerder met de nieuwere versie dan Skoda

Mbt Seat zou ik het niet weten , maar kreeg onlangs hier de indruk dat het daar nog meer achter loopt en dat het nog steeds euries kost...?
 

Rainesh

Forumguru
Bij VW op de site zijn het momenteel dezelfde als bij Skoda kwa versie nummer.
En als ik goed heb gelezen hier op forum dan komt VW altijd eerder met de nieuwere versie dan Skoda

Mbt Seat zou ik het niet weten , maar kreeg onlangs hier de indruk dat het daar nog meer achter loopt en dat het nog steeds euries kost...?
Bij Seat en Audi kost het idd geld...

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Bovenaan Onderaan