Door Handle lights achterportieren

EdK

Forumguru
Helaas is VD(s) het enige dat bereikbaar is voor de consument. Ik heb gezocht om de draden te bestellen die VAG gebruikt, met juiste kleuren maar die zijn niet te vinden.
Het is even zoeken maar bij Conrad kun je bijna alle kleuren combinaties en diktes vinden.
Heb een jaar of 5 geleden een draadboom voor een Yanmar 3 cilinder bootmotor opnieuw gemaakt voor een neef van me en alle kleuren die op schema stonden bij conrad kunnen vinden en bestellen.
Het heeft me wel wat tijd gekost toen om dat te vinden maar uiteindelijk wel gevonden en dus besteld.

En de stekkers die ik nodig had her en der ben ik dan vanaf geweken.
Me neef had toen ook al een doos zwart klaar liggen....
Maar toen ik hem uitlegde dat als hij in verweggiestan zou zijn ( wereldreis met hun zeilboot ) en er problemen zouden zijn die monteur niets meer zou hebben aan de schema's met kleurencode's en derhalve dan alle draadjes 1 voor 1 moest gaan volgen en doormeten. En dat zou dan een stuk duurder uitvallen dan nu meteen de juiste draden te gebruiken.
Maar nu draaf ik door tov jouw probleem....:pardon:
 

heusinkveldb

Forumguru
Het is even zoeken maar bij Conrad kun je bijna alle kleuren combinaties en diktes vinden.
Heb een jaar of 5 geleden een draadboom voor een Yanmar 3 cilinder bootmotor opnieuw gemaakt voor een neef van me en alle kleuren die op schema stonden bij conrad kunnen vinden en bestellen.
Het heeft me wel wat tijd gekost toen om dat te vinden maar uiteindelijk wel gevonden en dus besteld.

En de stekkers die ik nodig had her en der ben ik dan vanaf geweken.
Me neef had toen ook al een doos zwart klaar liggen....
Maar toen ik hem uitlegde dat als hij in verweggiestan zou zijn ( wereldreis met hun zeilboot ) en er problemen zouden zijn die monteur niets meer zou hebben aan de schema's met kleurencode's en derhalve dan alle draadjes 1 voor 1 moest gaan volgen en doormeten. En dat zou dan een stuk duurder uitvallen dan nu meteen de juiste draden te gebruiken.
Maar nu draaf ik door tov jouw probleem....:pardon:

Ik heb de originele kleuren ook gebruikt.

Geel / blauw voor de rode waarschuwingslampjes onder in de deur.
https://www.conrad.nl/p/leoni-76783...flry-a-1-x-050-mm-geel-blauw-per-meter-604727

Geel voor de doorhandle lights:
https://www.conrad.nl/p/leoni-76783021k111-voertuigsnoer-flry-a-1-x-050-mm-geel-per-meter-602845

En natuurlijk bruin om de boel te aarden :D
https://www.conrad.nl/p/leoni-76783021k888-voertuigsnoer-flry-a-1-x-050-mm-bruin-per-meter-600653

Pinnetjes los besteld en met een speciale tang geknepen.
 

Rofffel

Forumguru
edit:

als ik het zo bekijk kun je ook het draadje van de rode kant van het ledje direct op de blauwe connector doen als deze lang genoeg is... dan hoef je alleen de bruine kant te knippen voor de andere deur... maar misschien maakt dit het alleen maar meer verwarrend.....

Dit is precies wat het voor mij duidelijk maakt! Thanks! M.a.w. 1 kabeltje in pin 3 naar rode kant Led en andere maak ik aan een bruine (ik zet deze dan op een bruine bij de blauwe connector).
 
Bovenaan Onderaan