Dat vind ik wel een goed punt, remmerij e.d. zijn ook "maar" tot een bepaald aantal pk's afgestemd. Op zich snap ik je punt vanuit jouw oogpunt, maar moet een fabrikant rekening houden met (extreme) tuning? Dan zeg ik neeAch, je loopt tegen een motorische grens, die wel te overwinnen is. Moeten ze dan overal rekening mee houden? Hebben ze ook echt niet gedaan met het onderstel en de remmen.
Sommige mensen kunnen zooooooooo zurig uit de hoek komen als het over tuning gaatHopelijk is er iemand waar een lampje gaat branden
Klopt , daar zit het probleem ook niet ( ook al geeft de storingscode dit wel aan ) , omdat de computervolgens mij zitten er al 2 brandstofpompen van Audi in toch?
Begrijp mij niet verkeerd! Ik probeer niet te zeggen dat het onverantwoord is. Alleen dat als je zo (extreem) gaat tunen, het slim is om jezelf af te vragen of er misschien een max aan zit? En dan heb ik het niet over het blok zelf, maar in dit geval ligt dat dus bij de brandstofpomp. Skoda garandeert natuurlijk nergens dat je er minimaal 400 pk uit zou kunnen halen bijvoorbeeld. Ik heb volle begrip voor de situatie en begrijp dat het echt zwaar k*t is voor de TS!We zijn het nu ook veel minder gewoon dat er zo een extreme projecten op Škoda's plaatsvinden, maar daarom moeten we dit niet minder respecteren vind ik dan..
Ik denk dat @plaza bijzonder veel aan zijn auto hecht en daar ook heel ver in wil gaan, dus ik kan me zeker wel voorstellen wat voor een frustratie dit nu te weeg brengt. Als een Golf 1.9TDI met standaard 105pk naar 200pk gebracht wordt dmv 3 stages hoor je niemand roepen wat voor een onverantwoorde boel dat niet is..
En een detailer met 37 verschillende kuisproducten en wax in zijn garage veroordelen we toch ook niet?
Ieder zijn hobby, ieder zijn passie
Hoe zat dit voor de tuning dan? Ligt het niet ergens daarin dan?dit was overigens
in het begin al bij 210 km per uur , een snelheid die je toch zeker wel mag bereiken zonder tuning.