Domme vraag: wat met resterende ruitensproeiervloeistof nu het koud wordt?

EdK

Forumguru
Heerlijk toch zo s'morgens een bevroren wagen en dus ramen en dan ff met de krabber met messing blad even in de heerlijke ochtend vrieskou de ramen schoonkrabben......
En voordeel ervan is dat je daardoor het zo koud hebt dat elk graadje meer warmte in de wagen als warm word ervaren.
Dus geen dure standkachels etc nodig, dat geld kan ik weer lekker besteden aan een paar goede flessen met Rum :D:yeehaa:
 

ertromp

Forumguru
dat geld kan ik weer lekker besteden aan een paar goede flessen met Rum :D:yeehaa:

Helaas nog geen flessen met goede Rum?? Dan zou ik de Rum die jij in die goede flessen hebt maar in het ruitensproeier reservoir gieten :D


't is maar net welke woordspeling je neemt :deuk:
 

blokart

Senior Member
Ruitensproeiervloeistof gewoon samenvoegen, het verschil met zomer en winter is gewoon toevoegen van alcohol
om het bevriezen tegen te gaan. Ook meestal andere kleur voor zomer (geel of roze) en winter (blauw) en een andere parfum. De zeep is gewoon dezelfde voor beide. Er zitten uiteraard nog een paar andere chemische componenten in maar dit is nu eenmaal een geheime formule van het huis voor de specifieke klant.
 
Bovenaan Onderaan