DM’s zijn rode Octavia 3 Combi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondertussen de 100.000 aangetikt.. voor volgend onderhoud twijfel ik tussen VAG Car Service of VAG Techniek in Nuenen.. takke eind weg wel..

C8AA2E32-071C-4D8B-8E5D-FEF82C6C0C91.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag bij de dealer/schadehersteller geweest. rapportage is opgesteld. Claim gaat neergelegd worden bij PON. Nou. We gaan het zien.. ik denk dat het antwoord wel al weet maar wellicht verrassen ze me.. :pardon:
Nou. Ik had, uiteraard, niks vernomen. Afgelopen weekend dacht ik van; ik moet even bellen. En waarempel; hij belde vandaag. Nou; niet echt een verrassing: afgewezen. Lakgarantie is 3 jaar, en carrosseriegarantie alleen bij roest van binnenuit. Einde verhaal.

Achja. Het was te proberen.
 

hemi24

Forumguru
Nog altijd hetzelfde standaard antwoord dus…
Datzelfde antwoord gaven ze ruim 20 jaar terug ook aan eigenaren van Lupo’s én Arosa’s met roestende daknaden!
 
Afgelopen weken heeft het zitten knagen.. elektrisch.. ja nee.. te duur.. of toch niet.. misschien chinees dan.. dat is wel betaalbaar.. maarja.. chinees heh.. word ik daar nou gelukkig van.. ? weinig rijkwijdte ook. 440 wltp. en kofferbak iniemienie. wellicht een plugin hybride dan.. superb iv misschien.. maarja. net ff buiten budget.. hee kijk nou eens: een octavia phev bestaat ook.. zoeke zoeke.. heb ik me toch een vette gevonden.. een VRS uitvoering.

Dus vandaag heeft DM zijn O3 combi ingruild voor een O4 iv. December 2020. 66xxx km. Alle toeters en bellen erop... GAAAFFFFF !



8AFBB984-D4D7-486B-A4FC-E558CBBA5EA0.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Mwahh.. dat was niks meer dan gewoon 250 euro korting op de verkoopprijs.. uiteindelijk een OK inruilbod voor de O3 gekregen.. was eerst wat aan de lage kant, maar kon bij nader inzien (verwijzing naar vraagprijzen op gaspedaal) nog wat bij.. uiteindelijk dus rond gemaakt.. :thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan