Dit was mijn Skoda (met de nadruk op was)

Gisterenavond na een etentje in Vught kwam ik terug bij mijn auto en trof dit aan....

Beelden spreken voor zich...

DSC07359.JPG DSC07362.JPG DSC07356.JPG DSC07368.JPG
DSC07359.JPG

TomR

Lid
Zo hey.. Heftig zeg.. Echt sterkte en succes hiermee, wat een klap moest het zijn geweest om je auto zo aan te treffen!

Hoe is het gebeurt (precies/ongeveer)? Is niet helemaal duidelijk te zien op de foto's, boom op geknald? Auto in ravine gerold?

Michel

Forumguru
Dat is een treurig gezicht.... Ik las dat je onlangs onder garantie een nieuwe DSG versnellingsbak had gekregen en dat hij weer helemaal top was en nu dit. Dat is wel een sneu einde.

CDO

Forumguru
zonde, zonde, zonde. Hopenlijk zelf geen schade opgelopen aan lijf en leden? Sterkte er mee.

RefleCs

Forumguru
Zo hey.. Heftig zeg.. Echt sterkte en succes hiermee, wat een klap moest het zijn geweest om je auto zo aan te treffen!

Hoe is het gebeurt (precies/ongeveer)? Is niet helemaal duidelijk te zien op de foto's, boom op geknald? Auto in ravine gerold?

Zoals de startpost al vertelt: Boom erop. In Vucht. Ff uit eten en dan kom je terug en ligt er een boom op je dak. Lijkt me een vrij pijnlijke ervaring (geestelijk gezien wel te verstaan)

MarcoO2

Forumguru
Zo, dat is minder!!!! Sterkte met de afhandeling hiervan!

(meestal zie ik foto's van beschadigde auto's zonder Columbus, maar hier zit'ie nog in!)

Ik denk dat 1 van de modjes even de puntjes uit de titel moet halen, van pagina wisselen werkt nu niet.

[MODERATORBREAK]Topictitel aangepast[/MODERATORBREAK]

Dank voor jullie steunbetuigingen. Het is idd erg zuur, temeer nu blijkt dat ik geen mocca brown meer kan bestellen, of ik moet een voorraad auto nemen maar heb dan weer geen pano dak...
Maar goed gelukkig geen persoonlijk letsel.

Bovenaan Onderaan