Dit was mijn Skoda (met de nadruk op was)

Heftig zeg. Zal wel schrikken zijn geweest. Hoop dat je snel weer zo'n fraai exemplaar hebt. Gelukkig zat je er niet in.

Spector

Forumguru
Zo da's heftig. En dan wordt er hier on de omgeving Rotterdam geklaagd over hagelschade ( ook terecht overigens )

Slik! Dat doet toch zeer, ook al is het maar blik.
Gelukkig zat je er niet in! Succes met de afwikkeling en hopelijk heb je snel weer een andere Skoda.

darkprojectx

Forumguru
:1884: sowwwww dan!! :1884:

mij had je kunnen afvoeren als ik mn auto zo terug vond :eek:oo:
Je zult er toch nog ingezeten hebben.. pfff.. je moet er niet aan denken!!
Gelukkig was dit niet het geval! UBER zonde maar niets aan te doen..
hopelijk heb je snel een knappe vervanger ter beschikking!

Ik moet zeggen dat ik gisteren, toen ik hoorde over hagelballen op formaat golfbal,
ik in de auto ben gestapt en de rest van de avond bij het benzinestation heb doorgebracht, veilig onder het grote afdak. Best vervelend als je geen afdak of garage hebt met dit soort weer!
Daar maar wat bliksem fotos geschoten.. tja je moet toch wat!

heavy

Actief lid
Is wel wat overdreven gedoe van Skoda met die groene labels :grin:

In ieder geval geen persoonljk letsel, verder succes met de afhandeling.

van_der_P

Senior Member
Wat jammer dat dit gebeurt.
Leef je een hele tijd naar het moment toe dat je een mooie auto kunt rijden en is het na 5 maanden in een keer afgelopen. Dat is echt sneu.
Gelukkig is er geen persoonlijk letsel.

WillemJan

Forumguru
Sodeju! Succes met de afhandeling en met het emotioneel verwerken van deze klap. Is de auto totall-loss verklaard of kan deze nog worden gerepareerd? Ooit bij een schadeherstelbedrijf een auto zien staan die er vreselijk uit zag, maar toch nog gerepareerd kon worden.

Succes... Willem-Jan

succes met de afhandeling van deze situatie

Heb je wel een goede afspraak met dealer kunnen maken over een nieuw te bestellen model?

Heb nog geen afspraken kunnen maken, eerst moet de verzekering (volgens mij vanzelfsprekend dat ie total loss is) de auto total loss verklaren. Mijn kleur mocca brown is niet meer leverbaar, het zou dan een voorraad auto moeten worden. Echter de combinatie DSG, Mocca Brown en Pano Dak is al de vraag of deze er nog is...

JvK

Lid
Deze heb ik vandaag toevallig nog gezien op de A12, vanaf Utrecht -> Arnhem. Achter op de vrachtauto uiteraard.

Skodadude

Actief lid
Gelukkig zat je te eten in een restaurant en niet langs de Mc Drive in je auto.
Sterkte met de afhandeling en succes met het uitzoeken van een nieuwe auto.

Fabia

† In Memoriam
Ik zag in het journaal dat juist Vught het hardst getroffen was. Je was dus op de verkeerde moment op de verkeerde plek helaas. Hopelijk gaat de afhandeling vlot.

Bovenaan Onderaan