Dilemma

Multi1100

Actief lid
En dat terwijl mijn dealer de grootste van NH is, van Den Helder tot Haarlem aan toe, dus die heeft toch wel wat in de melk te brokkelen.

Daar heb ik hem ook vandaan..paar weken terug...geen enkel probleem gehad, prima behandeld en afgehandeld..ze hebben zelf een witte rond rijden..:ahum:
 

Painter

Nieuw lid
Nou, het is niet zozeer hoeveel die dealer in de melk te brokkelen heeft, maar meer de goodwill van je dealer.
Zo'n auto moeten ze ook bij Pon huren... en dat is geen bedrag van 2 cijfers...

Effe wat anders, heb zelden een forum meegemaakt waar de reacties sneller zijn dan het geluid.
Wel leuk trouwens.
 

Rosinfield

† In Memoriam
DSG schijnt idd moeilijk te zijn qua proefrit. Ik heb destijds ook alleen proefgereden in een handgeschakelde en dsg gekozen puur op grond van de positieve gebruikerservaringen!
 

EdK

Forumguru
Die in Pénd heeft een blauwe expedition staan met 1,2TSI maar ook zonder DSG
Dus daar hoef je dus niet naar toe te rijden
Mail of bel eens met nibbixwoud misschien dat die hem heeft staan of in A'dam
 

CaseyBasey

Actief lid
Aha vandaar. Nee dan bellen ze eerder Corsaar. Die heeft een goed ingereden Yeti DSG waar alle kinderziektes uitgehaald zijn. Mijne is nog te nieuw.
 

corsaar

Senior Member
Aha vandaar. Nee dan bellen ze eerder Corsaar. Die heeft een goed ingereden Yeti DSG waar alle kinderziektes uitgehaald zijn. Mijne is nog te nieuw.

Ik denk niet dat ze dat doen na mijn mail waarin mijn onvrede heb geuit
richting Ms Alkmaar. Maar dat ging eigenlijk maar om een persoon in de
organisatie de anderen waren prima.
 

Pekel

Nieuw lid
Die in Pénd heeft een blauwe expedition staan met 1,2TSI maar ook zonder DSG
Dus daar hoef je dus niet naar toe te rijden
Mail of bel eens met nibbixwoud misschien dat die hem heeft staan of in A'dam
Volgens mij staat er een 1.2 TSI met DSG in Nibbixwoud, voor proefritten. Je kunt er altijd een belletje aanwagen
 

Painter

Nieuw lid
jvdzwet: NOPE was al gezegd

Is geregeld, aanstaande donderdag staat de 1,2 DSG klaar.
Ben echt zeer benieuwd naar deze rit.
Lijkt me toch sterk dat er niets in Leusden staat, zou wel zo moeten zijn.
Rijdt al jaren VW, maar daar staat elk type in haast elke uitvoering als je een proefrit wilt maken.
 
Bovenaan Onderaan