Digitale dashboard

petertje1970

Actief lid
Kan je dat stukje inscannen en hier als pdf plaatsen. Als ik het goed heb was het de autoweek van week 29 en ik kan daar niet aankomen .
 
Laatst bewerkt:

Handige Harry

Forumguru
Kan je dat stukje inscannen en hier als pdf plaatsen. Als ik het goed heb was het de autoweek van week 29 en ik kan daar niet aankomen .
Bedoel je deze?

Want deze staat in de Autoweek 32

65d46cbc8ad7e0bfe8060e56e77fd4e5.jpg
3ea54d49f1510cf7fba1e05444d59698.jpg
 

petertje1970

Actief lid
Vorige week dealer gesproken. Zij verwachten ook dat half volgend jaar de nieuwe Octavia leverbaar zal zijn.
Zou leuk zijn
 

arie632

Actief lid
Heb deze week een nieuwe O3 2019 besteld met digitaal instrumenten paneel was een optie voor iets meer dan 500 euro
Heb het ook al in het echt gezien op een voorraad Octavia bij de dealer in Apeldoorn
 
Op welke uitvoering? En wanneer wordt hij geleverd?
Mijn O3 Combi Style Business 2.0 TDI DSG7 wordt namelijk week 1 2019 verwacht. Het digitaal instrumentenpaneel staat op " indien beschikbaar". Op moment van bestellen enkele weken geleden was het niet te bestellen. Alleen op de Clever Edition.
 

hemi24

Forumguru
@hansvandenoever : dan zou ik nog maar even contact zoeken met de dealer, want het staat ondertussen in de konfigurator (ook voor de Style Business).

Ga er maar achteraan, want het lijkt me stug dat het vanzelf goed komt..!
 
@hemi24 : bedankt voor de tip! Ik heb even een bericht naar de dealer gestuurd. Wel vreemd dat de door mij bestelde 2.0 TDI DSG7 nog niet te configureren is..
Het is voor 490 euro een mooie aanvullling op mijn toch al uitgebreide uitvoering.

In de configurator is de optie Digitaal Instrumentenpaneel alleen beschikbaar op de benzine motoren?
 
Laatst bewerkt:

arie632

Actief lid
@hansvandenoever
@hemi24
Ik heb een Skoda Octavia ambition business 1.0 benzine besteld 2019 uitvoering met diverse opties oa full led verwarmde stoelen hill hold control sport pakket en het virtueel dashboard.
Levering medio februari 2019
Virtual cockpit bestellen was geen probleem toch pakket kon niet meer besteld worden volgens de configurator van de dealer
Volgens mij hadden ze een diesel op vooraad met virtual cockpit
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Ik ben bezig mijn lopende bestelling te wijzigen i.v.m. de keuze voor Full LED op mijn Ambition Business. Dat zal vrijwel zeker wel lukken. Maar ook ik zag ineens de keuze mogelijkheid voor een Digitaal Instrumentenpaneel. Hierbij mijn bevindingen in de Skoda Configurator tool:

-Volgens de Skoda Configurator is de optie alleen leverbaar op de benzine modellen
-De optie Optical Parking Assist (Parkeercamera) lijkt niet meer te selecteren, of het is gewijzigd naar Optical Parking Assistent (prijs is namelijk hetzelfde).
-Het Tech Pakket is nog steeds te selecteren (volgens mij tot het einde van november 2018).

Aangezien de wagenparkbeheerder, de leasemaatschappij en de leverende dealer al de handen vol hebben met mijn Octavia, zal ik ze maar niet meer lastig gaan vallen voor een Digitaal Instrumentenpaneel (ten koste van een andere optie i.v.m. de oplopende bijtelling). Ze zien me al (weer) aankomen.... :banghead:

Ook kan het zo maar zijn dat het Digitale Instrumentenpaneel alleen maar mogelijk is op nieuwe bestellingen.....
 

jayuubee80

Nieuw lid
Een vraag over de digitale dashboard, mijn auto (skoda Octavia combi Style Business zonder digitale dashboard) is in bestelling en wordt volgende week gemaakt is het mogelijk achteraf deze in te laten bouwen ergens anders? Mijn dealer loopt te miepen dat het allemaal moeilijk moeilijk is blablablabla. maar wil het gewoon hebben. hoor het graag van iemand.
 

lsp

Forumguru
Ik heb het dashbord nog niet in het echt gezien, hoe is de stand? Bij een aantal digitale dashbords gezien dat ze te ver achterover of voorover staan, en dus vermoeiend om op te kijken.

Mijn O3 is in bestelling (bij aanvraag was digitale dashbord nog niet beschikbaar), misschien het overwegen waard om over te bellen :D. Hoewel het bestelproces van begin af aan al niet zo lekker liep, dus moet wel echt een "verbetering" zijn..
 
Bovenaan Onderaan