Digitale dashboard

petertje1970

Actief lid
Zo lease contract begint alweer aardig op te schieten voor een verse auto.
Ik heb ooit eens gelezen dat eind dit jaar in de octavia ook het digitale dashboard te krijgen is.
Weet iemand hier al wat meer van?
 

r_vh

Nieuw lid
Dit artikel uit februari 2018 toont een screenshot van de Tsjechische configurator waar het digitale dashboard geselecteerd kan worden, maar in de Belgische configurator wordt die optie nog niet vermeld.. Niet duidelijk dus wanneer het in de rest van Europa beschikbaar zal zijn...
 

Flem_nl

Forumguru
Gaat in NL waarschijnlijk niet meer komen. Na de zomer wordt modeljaar 19 geleverd en deze zal het niet hebben. Pas in de nieuwe O4 volgend jaar zal het in NL leverbaar zijn helaas. Voor mij een vd redenen om geen nieuwe te bestellen op dit moment.
 

Joh@n

Forumguru
Dit artikel uit februari 2018 toont een screenshot van de Tsjechische configurator waar het digitale dashboard geselecteerd kan worden, maar in de Belgische configurator wordt die optie nog niet vermeld.. Niet duidelijk dus wanneer het in de rest van Europa beschikbaar zal zijn...
Staat ook nog steeds op de Tsjechische site in de configurator:

full.png



En je kunt er ook de meest waanzinnige kleuren kiezen. Onder andere de kleur van de Felicia Fun:

full.png
 

MoRaX

Lid
In het instructieboekje van mijn o3 staat het digitale instrumentarium gewoon benoemd en voorzien van uitleg.
 

MaxN

Donateur
Denk op zijn vroegst idd ook 2020, maar dan moeten ze de auto wel begin 2019 op een grote show hebben staan!
 

petertje1970

Actief lid
Nou oké iedereen bedankt voor de info We wachten wel even af en dan zien we wel wat er mogelijk is aan het einde van het jaar.
 

Mick

Actief lid
In de prijslijst van de Octavia Clever edition, van 1 augustus, staat dat je een digitaal instrumentenpaneel kan bestellen voor €490,-.
In de nieuwe prijslijst van de andere business modellen zie ik hem niet staan
 

Antera

Donateur
Hier in NL zijn ze nog niet erg consequent met kunnen bestellen. Hier bij de dealer in breda is het ook nog niet selecteerbaar terwijl het bij een andere garage zo te horen hier op het forum wel kan. Heel apart
 

El Fuego

Senior Member
Volgens mijn achterbuurman (werkzaam bij Skoda dealer en de nieuwe O4 reeds in Tjechie mogen aanschouwen) is het naar voren gehaald en zal het in de 2e helft van 2019 zijn.
Die O4 ziet er gaaf uit! Ik verwacht alleen niet dat deze reeds in 2019 uitkomt. Eerst de facelift van de Superb.
 

Rofffel

Forumguru
Hij staat zelfs al in de Autoweek dus verwacht m idd ook wel ergens in 2019.
Edit: er staat in bovengenoemd blad: 2020.

Schitterende auto overigens.
Mooier dan de facelift O3 en de superb.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan