Grard
Lid
Heb onlangs een Felicia 1900 diesel gekocht die lang had stilgestaan, het ding liep in het begin prachtig na een 50 km begon deze te horten en te stoten en stil te vallen. Ik dacht de dieselfilter is rot geworden van het lange stilstaan,dus maar een nieuwe erop ,het ding liep wat beter,maar na een tiental km weer aaneen nieuwe filter toe.Na de zesde nieuwe fiter heb ik de vijfde gedemonteerd met de ijzerzaag,zat vol bruine smurrie leek wel koffie drap. achterbank eruit grote kust stof moer op de tank losgemaakt zodat ik in de tank kon weinig te zien zeker voor een bak met deze leeftijd.uiteindelijk is "de bak" stil gevallen en niet meer aan de praat te krijgen. Oke dan maar een ander dieselpomp monteren. "de bak" liep weer als een zonnetje; Gedemonteerde pomp uit elkaar gehaald,alle onderdelen hadden een bruine aanslag ( geen roest) die een goede werking verhinderde. Ik vrees ervoor dat de pas gemonteerde pomp ook op die manier aan zijn eind komt.Heeft iemand van de leden daar ervaring mee en/of kan mij helpen daarvoor een oplossing te vinden?