Deuken dorpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Ik denk dat ertromp en s-line maar op date moeten. Holmaatjes.
Hebben ze al eens geprobeerd, maar ze konden niet tegen mekaars gehijg in den nek....
En tsja ze hebben allebei de mooiste vrouw van nederland.... (zeggenze)
 

ertromp

Forumguru
Ik denk dat ertromp en s-line maar op date moeten. Holmaatjes.
Sorry @Saartje maar nu begin je te mauwen als een gesteriliseerde poes.
Eerst je complete starttopic verbouwen terwijl je in post #2 al uitsluitsel krijgt op die deuken vraag van je.
Daarna een stel foto's plaatsen waar menig man/vrouw helaas ook niets mee kan.
Daarna vallen over een tekstueel stukje terwijl je klaarblijkelijk niet in staat bent om de manual van je auto te lezen of die van je fototoestel.
En als klap op de vuurpijl gooit die krolse kat er nog even wat schuttingwoorden tegen aan. Zo jammer.
Volgende keer gewoon al je posts laten staan zodat e.e.a. in de juiste context blijft
 

Saartje

Banned
Ik krijg een vervelend gevoel bij het forum en laat me verleiden tot vervelende uitspraken. Ik stop er mee.

Ik wil graag iedereen bedanken die serieus heeft geprobeerd wat van dit topic te maken.

Groetjes en liefs,

Saar.
 

Cordoba

Forumguru
@edero
De foto van mijn dorpel is eigenlijk erg scherp. Het is een close-up van het dorpel met deuk/markeringspunt. En die lijkt helaas op een verstopte rioolbuis. En dat terwijl de auto schoon is.

Moet ik een foto van verderaf nemen?

Je kan ook letten op de richting van het licht, dat kan veel uitmaken voor de duidelijkheid van de foto, en inderdaad betekent inzoomen soms ook, dat je juist níet ziet waar het om gaat (omdat je geen goed beeld hebt hoe de foto is opgebouwd).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan