Deuken dorpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Banned
Dit zijn waarschijnlijk de markeringspunten voor het plaatsen van de krik. Ik kan er alleen een deuk van maken. Alle vier zien ze er zo uit. Zoals je wellicht weet is het fotograferen van een deuk moeilijk maar ik hoop dat het toch te zien is.

De deukjes zijn zo groot als een 1 euro munt en ongeveer 2 a 3 mm diep.

Kun je kijken of deze markeringen bij jouw fabia ook zo zijn vormgegeven?

Bvd.
 

Bijlagen

  • IMG_20160418_185230-480x855.jpg
    IMG_20160418_185230-480x855.jpg
    91,4 KB · Weergaven: 124
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Je bedoelt toch niet de markeringstekens in de dorpels om de positie van de krik aan te geven :lezen::D
 

nisuthai

Forumguru
Beste Saar dat zullen de markeringen zijn waar de krik geplaatst kan worden voor een lekke band dat is bij veel merken zo, het zijn geen deuken maar bewust aangebrachte markeringen.
 

ertromp

Forumguru
Tja hoe leg je dit uit :pieker:

index.58.jpg

Die deuk wat je bedoelt is dat blauwe driehoekje op de dorpel.
Daarachter loopt een felsrand over de dorpel waar je de krik moet zetten
 

Cordoba

Forumguru
Beetje kort lontje @Saartje ? Niet iedereen heeft een Fabia 3 voor de deur staan, en als er 1 persoon wat lullig doet, gaat het wel ver om dat gelijk door te trekken naar alle forumleden.
 

ertromp

Forumguru
Jammer dat je niet even wat betere foto's plaatst en dan je startpost gaat weghalen. Het is nl nog steeds niet duidelijk wat er nu is.
 

edero

Forumguru
@Saartje Ik moet eerlijk zeggen dat je foto inderdaad erg onduidelijk is :pieker:, en meer op een ondergrondse
rioolbuis lijkt (niet boos worden hé ;)!)

Ik heb even de moeite genomen om bij mijn SB te kijken, en waarschijnlijk is dit wat je bedoelt;

w-2.jpg
Zoja, dan zijn dit inderdaad de punten waar je de krik moet positioneren.
Zonee, dan tast ik ook in het duister en is het mogelijk toch schade.
 

edero

Forumguru
@Saartje Hebben allemaal dezelfde afmeting en meer de vorm van een driehoek, ook is de dorpel heel grof door de
lak over het tectyl. Mij stoort het niet, maar heb wel eens een mooiere afwerking gezien.
Bijgaande foto is denk ik wat scherper en is eea duidelijker te zien (en sorry, de mijne is niet schoon :cry:...)

IMG_20160419_102511.jpg
 

edero

Forumguru
@Saartje Je laatste foto is het duidelijkst :thumbsup: Even door de knieen, maar dan heb je ook wat :yeehaa:
Ik heb ook het idee dat jouw tectyllaag (veel) dikker is zo te zien, vandaar misschien de vertekening :pieker:
Enne Don't worry, tuurlijk went het :pardon:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan