Toch wil ik nog een opvallende bevinding posten hetgeen zich voordeed vorige week toen ik een bezoekje bracht aan de markt in Desenzano. Ik wilde daar de parkeergarage indrijden maar een Italiaan met een camper had de hoogte verkeerd ingeschat (hij was maar een meter te hoog.......) en moest vanaf de slagboom achteruit de straat inkeren. Omdat ik de eerstwachtende in de straat was heb ik de man hierbij geholpen met taxieen wat ook mijn geluk bleek want de man had niet alleen moeite met hoogte inschatten maar achteruit rijden was ook iets wat hij niet beheersde. Dit koste op een haar na de voorgevel van mijn inmiddels zeer geliefde O3. Tot zover de inleiding, temperatuur was circa 24 graden, de O3 had een ritje van 20km achter de rug en stond al wat langer stationair te wachten voor de parkeergarage in de zon. Ik stap uit de auto om te taxieen, de sleutel zit in mijn broekzak terwijl de auto blijft draaien. Bij terugkeer in de auto, allerlei storingsmeldingen, terwijl ik instap, lampjes brandde bijna allemaal, AFL storing, bandenspanning laag, geen stuurbekrachtiging, waarop ik de O3 het dak van de garage heb opgestuurd, vervolgends eerst de banden gecontroleerd, hier was niets aan de hand. Daarop heb ik de auto geparkeerd, uit gezet en weer opnieuw gestart. Toen was alles weer in orde, vreemd niet?
De storingen melden zich ook op het moment dat ik weer terug in de auto stapte (met de sleutel).
Iemand anders dit fenomeen al eens meegemaakt?
Het heeft zich daarna niet meer voorgedaan en de auto heeft zich de gehele reis meer dan voorbeeldig gedragen.
Alles gute !
Miez