Der Weiße

Miez1

Forumguru
En ja het leveringsproces is totaal niet vergelijkbaar met de gevestigde merken. En ik vond dat juist ook wel weer wat hebben. Ik heb eigenlijk nog nooit behoefte gehad aan het onder het doek vandaan trekken van de auto en de bos bloemen en doos chocolade. Ik weet vaak al meer van een auto dan de verkoper mij kan uitleggen, dus die uitleg sla ik ook maar wat graag over.

Ik heb exact hetzelfde, laat dat maar voorbij gaan. Maar een update over de stand van zaken zou prettig geweest zijn. Op dit moment 0,0 initiatief vanaf 29/6 gerekend voor zowel LM als Tesla. Maar genoeg gemopperd, zal allemaal wel wegebben als die witte magnetron voor de deur staat. :)
 

RefleCs

Forumguru
@Miez1 Ik geniet nog steeds elke dag van de auto. Het is een bijzondere ervaring en een die ik niet snel zal vergeten. Inmiddels bijna 30k km's verder nog nooit een probleem gehad. (op een lekke band na :tongue: )
 

Miez1

Forumguru
We gaan het allemaal zien, ik ga 'm woensdag ophalen als het allemaal doorgaat. Ik weet wel al dat ik de uitstraling, automaat en stoelen van de BMW ga missen, dat waren toch wel absolute + punten van deze auto.
 

JeSko

Forumguru
@Miez1

Ja dat zou ik ook missen, die neus van de BMW doet het hem voor mij, mooiste snoet op de markt ( tussen de haalbare auto's dan ).
 

Miez1

Forumguru
En ruim 2 jaar later; fantastische auto! Voor de geïnteresseerden, het gehele concept van Tesla spreekt mij enorm aan, ik heb er inmiddels meer dan 100K kilometers in weggereden (ook dwars door Europa heen) en wat kan autorijden veelzijdig en ontspannen zijn. De Tesla Model3 Performance is een allemansvriend, iedereen rijdt er zo in weg en dit ondanks het feit dat je heel veel vermogen tot je beschikking hebt. Kosten? Een set ruitenwisserbladen en een interieurfilter, daarnaast een set banden (eigenlijk 2 sets vanwege de montage van een normale/verkeerde set banden welke de M3P in 12000km opvrat ondanks mijn normale rijstijl). Een korte opsomming van de positieve en negatieve zaken;
+Ruimte (met 4 volwassenen op zomervakantie is geen probleem),
+Bereik (dagelijks gebruik is 430-450 km realistisch)
+One pedal drive, ik rij soms 400 km per dag zonder mijn rem 1x aan te raken.
+technologie; super slim en veilig, ik ben 2x behoed voor een aanrijding die ik zelf nog niet zag aankomen.
+Snel; dit ding is echt serieus snel (iig tot 150km/h).
+Audio; ik ben geen expert, maar ben dik tevreden.
+Glazen dak + wit interieur; hoog Jan des Bouvrie gehalte maar heerlijk steriel en ruimtelijk.
+Track mode; onnodig maar cool!
+All wheel Drive

The negatives;
-Ik vind hem niet heel mooi.
-Remmen, deze hebben best wel wat fading bij vaker remmen vanaf hoge snelheden kort achter elkaar.
-Dakdragers monteren, dat durf ik nog steeds niet, ben op zoek naar een setje SeaSuckers inmiddels.
-Windgeruis bij hoge snelheden.

Ik wilde dit toch nog even met jullie delen, waarom? Omdat ik dit een super leuk forum heb gevonden en twee fantastische Skoda's heb gehad. Ik mis ze soms nog wel een beetje. Misschien meteen even van de gelegenheid gebruik maken; op MP word een superleuke Fabia TSI aangeboden (Blauw: 5-ZNZ-43), is die van iemand hier?

Ik kom vanzelf weer op de lijn hier en bedankt voor het lezen!
 
Bovenaan Onderaan