Demo te koop ?

dat is nog eens vraag en aanbod gewoon het volle pond vragen!
gebruikt tegen nieuwprijs zonder enige korting
 

FredV

Banned
De auto heeft geeneens veel extra's:
Deze Fabia Cb Greenline is voorzien van o.a. Climatronic, Lm velgen 16 inch, Navigatie, Parkeersensoren achter, Airco

Maar wel, opvallend, 16 inch wielen!
 
Dat viel gelijk op ja en andere dealers willen geen 16 inch leveren ivm met de groene korting
er is echt geen euro van de nieuwprijs afgehaald incl de afleveringskosten
 

corsaar

Senior Member
Op een demo zetten ze echt geen 16 inch wielen.
Ik hou het op teruggenomen of af besteld of erger .
 

FredV

Banned
Raadpleeg RDW: datum 1st tenaamstelling, 1ste toelating en 1ste afgifte is 11 juni. Auto heeft GEEN WAM
Dus vlgs mij typische demo-auto.
 
De auto heeft geeneens veel extra's:
Deze Fabia Cb Greenline is voorzien van o.a. Climatronic, Lm velgen 16 inch, Navigatie, Parkeersensoren achter, Airco

Maar wel, opvallend, 16 inch wielen!

Hmmmmm valt wel mee hoor,

Zie in de gauwigheid ook nog: Sunset, Klein lederpakker, Multifunctioneel stuurwiel, Metalic Lak, Dakrails en Middenarmsteun.
 

AKP

Lid
Wel erg jammer dat ze bespaard hebben op het display (is gewoon MiniDot ipv MaxiDot).
 

inir

Lid
Raadpleeg RDW: datum 1st tenaamstelling, 1ste toelating en 1ste afgifte is 11 juni. Auto heeft GEEN WAM
Dus vlgs mij typische demo-auto.

nog geen 2 maanden oud en nu al ruim 7000 km op de teller, wanneer begon het WK ook weer........? (11 juni toch?)
 

V50

Lid
Mag ik opmerken dat deze Fabia er wel erg goed uit ziet! Deze 16" velgen (Cosmo?) maken de auto een stuk strakker en volwassener. Door de combinatie met deze lichte kleur en de sunset ramen vind ik 'm zelfs bijna stoer aandoen...:super: Verder een mooie complete auto, wel stevig aan de prijs voor een demo. Deze zijn zelden netjes ingereden.
 

FredV

Banned
Let op, t is een 'superdeal'
Basisprijs 15.990
climatronic 290
navigatie 600
pdc 280
metallic 450
middenarmsteun 120
dakreling 180
mf stuurwiel 100
klein lederpakket 220
totaal 18.230
Vraagprijs 19.249
Prijs LM 16" dus 1019,-

En dan nog de 2dehandsprijs....
pffff

ps
t is echt een demo, want op de foto's zitten de stickers er nog op.
 

FredV

Banned
Hmmmmm valt wel mee hoor,

Zie in de gauwigheid ook nog: Sunset, Klein lederpakker, Multifunctioneel stuurwiel, Metalic Lak, Dakrails en Middenarmsteun.

Dirk666, klopt, dat zag ik later ook.
Maar lees de beschrijving, daar ben ik vanuit gegaan.
De opties die jij noemt, werden geeneens in de beschrijving genoemd.
 

henks1

Lid
Is er wel iemand die bedenkt dat de auto met 16 inch banden, bij een apk keuring ,waarschijnlijk niet meer onder dat A label valt.
Immers de banden hebben nu een lage rolweerstand, je loopt de kans dat je bij een APK keuring dan alsnog de BPM gaat betalen.De mogelijkheid bestaat dat de overheid het A label wel gaat belasten. Het lijkt er op dat er reeds plannen in die richting zijn Er is reeds de mogelijkheid om een petitie te tekenen op autobelangen .nl Dit om tegen een eventuele belasting te protesteren . Deze worden dan aangeboden aan het nieuwe kabinet.
 

LenK

Forumguru
Demo's die voor idioot hoge prijzen worden aangeboden is gebruikelijk.
(Maar als je zelf 1 km gereden hebt dan is de auto als 20% minder waard)
Maar die auto's gaan natuurlijk nooit voor die geadverteerde prijs weg.
Eigenlijk de omgedraaide wereld: adverteren met een onaantrekkelijke prijs.
 
Bovenaan Onderaan