Garantie per jaar en coulance blijft ook een lastig verhaal...
Turbo en koppeling kapot;
A) auto met 25dkm in 4 jaar
B) auto met 150dkm in 4 jaar
Garantie op Km's is ook lastig. De één rijdt met een klompvoet de ander rijdt op zondag met grijze haren.. ho ho ho.. (en sommige hebben beide...

)
Volgens mij heb ik ooit iets gelezen dat men in Duitsland/Belgie/Frankrijk wel controleert op tuning bij een dodelijk ongeluk. Het zou in principe vreemd zijn... een niet getunede auto haalt ook 140. Sowieso als je in Duitsland boven de adviessnelheid 130km rijdt doet de verzekering niets meer er zat deed men ook iets met de aansprakelijkheid, en boven de 180km heb je geen allrisk meer. Verzekering geldt natuurlijk niet voor de Nederlanders.. dusse je kunt daar gewoon keihard blijven knallen hoor!
Ik heb altijd wel het idee dat diesel minder snel stuk gaan bij tuning dan benzine, wellicht dat de "God uut Lochem" (
@Race Eend ) hierover iets kan vertellen?