De VerrassendŠkoda Rijtraining 26 november 2011

RefleCs

Forumguru
Wie gaan er allemaal op 26 november naar De VerrassendŠkoda Rijtraining te Lelystad? Ik heb me inmiddels ingeschreven samen met mijn broertje.

Wijverwachten u om 09:00 uur in Restaurant Flantua`s, waar koffie/thee eniets lekkers voor u klaar staan.

Het programma van dezedag is als volgt:

09.00 – 09.15 uur: Ontvangst deelnemers met koffie/thee en vanillemuffin.
09.15 – 09.30 uur: Welkom en korte uitleg dagprogramma
09.30 – 09.40 uur: Transfer naar Prodrive Rijvaardigheidscentrum.
09.45 – 10.35 uur: Uitvoering 1ste cursusonderdeel door iedere groep.
10.40 – 11.30 uur: Uitvoering 2de cursusonderdeel door iedere groep.
11.35 – 12.25 uur: Uitvoering 3de cursusonderdeel door iedere groep.
12.35 – 13.15 uur: Geserveerde lunch in het restaurant.
13.25 – 14.15 uur: Uitvoering 4de cursusonderdeel door iedere groep.
14.20 – 15.10 uur: Uitvoering 5de cursusonderdeel door iedere groep.
15.15 – 16.05 uur: Uitvoering 6de cursusonderdeel door iedere groep.
16.10 – 17.00 uur: Uitvoering 7de cursusonderdeel door iedere groep.
Vanaf 17.00 uur:
Na een gedegen veiligheidsinstructie wordt de dag afgesloten met het rijden door de 60% steile bochten van de RDW kombaan. Een hoogtepunt van de dag.

Na de training:
Afsluiting van het programma in het restaurant, evaluatie van de training, uitreiking van de naslagwerkjes en certificaten. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje.
 

RefleCs

Forumguru
Ik las van de vorige keer dat het een leuke dag was. Vandaar dat ik zoiets had van dat moet ik dan toch zelf ook maar eens ervaren! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
 

RefleCs

Forumguru
Zekers komen best regelmatig leuke dingen langs. + dat je kortingen krijgt ook met aircochecks e.d.
 

alexis

Lid
Hoi RefleCs,

Ik zal er op 26/11 bij zijn met mijn witte FC GL. Ik heb al vaker rijvaardigheidstrainingen gedaan (zowel in Zandvoort als in Lelystad), maar het werd na vier jaar weer tijd om het eens op te frissen, dus de aanbieding kwam mooi op tijd.

Tot dan!

Alexis
 

RefleCs

Forumguru
Ook ik heb er heel veel zin in. Ik moet zeggen dat die vervolgtraining erg interessant klinkt maar ik heb ff die centen niet staan :tongue:
 

sitechris

Donateur
Voordeel van die vervolgtraining is dat het echt 1 op 1 begeleiding is. Volle aandacht voor je eigen rijprestaties. Heb er hoge verwachtingen van!
 

RefleCs

Forumguru
Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen. Ik hoop dan ook dat je er uitgebreid verslag van wilt doen ;)
 

DiV6

Lid
Wij doen ook mee met onze S2C, we hebben dit 4 jaar geleden ook gedaan toen met onze VW EOS en MB ML.
Het was een leuke en leerzame dag!
 

Robbie

Lid
Wat lijkt me dit leuk zeg!
Lees nu pas dat dit a.s. zaterdag is. Helaas heb ik a.s. zaterdag andere verplichtingen.

Hoop dat er snel nog zo een dag komt!
 

TDI_DSG

Senior Member
DiV6 heeft mij overgehaald om ook te komen dus er zijn in ieder geval 2 superbs van de partij...
 

RefleCs

Forumguru
Leuk om forumleden ook aanwezig te hebben! Ik ga nog even proberen of ik de Skodaforum.nl achterraam sticker nog geplakt kan krijgen voor zaterdag. Moet even iemand zien te vinden die dat goed kan. Wellicht ff kijken of de dealer het wil doen.
 

Michel

Forumguru
Uit mijn hoofd waren het een half jaar geleden zes of zeven groepen. Iedere groep bestaat dan uit een stuk of zeven à acht auto's.
 
Bovenaan Onderaan