Herzog Jan
Forumguru
Ideaal weer om de T5 in bad te doen. Vooral de luifel was hard nodig, en nu droogt het lekker vlot.
Eerst bij 'mien bruuur' in de wasstraat de bus met de hand gewassen, daarna thuis op de oprit de luifel van boven en onder schoongemaakt. Toen met de stofzuiger erdoor en de binnenkant onder handen genomen. Nog ff buiten met de zeem rond en nu is 'ie weer fris

Eerst bij 'mien bruuur' in de wasstraat de bus met de hand gewassen, daarna thuis op de oprit de luifel van boven en onder schoongemaakt. Toen met de stofzuiger erdoor en de binnenkant onder handen genomen. Nog ff buiten met de zeem rond en nu is 'ie weer fris

Laatst bewerkt:
De Cali achterwaarts in een andere garage geparkeerd en één voor één druppelde de rest ook binnen. Er werd meteen werk van mijn bus gemaakt. Grille er uit en de zaag er in. Kabel werd gelegd en het leek voorspoedig te gaan. Alleen wilde de lichtschakelaar er op geen enkele manier meer uit. Met drukken & draaien moet het normaal gesproken een eitje zijn, maar waarschiijnlijk is er ergens een lipje/tandje/iets versprongen waardoor het niet ging. Één van de aanwezigen had thuis nog een ouwe lichtschakelaar liggen dus het besluit genomen die van mij er hardhandig en eenmalig uit te halen. Tang en boormachine erbij en ff later was 'ie er uit. De vervanger (zonder voorste mistlichtfunctie, ik moet dus nog een goede gebruikte vinden) er in en ik kon in ieder geval het licht weer inschakelen.

Lastig, maar gelukkig ken ik de weg terug ook zonder navigatie of kaart. Ik had mijn Chromebook bij en ergens in mijn mailbox heb ik de puk code. Maar dan moet ik wel internet hebben. Bij Maastricht bij een tankstation gestopt, maar die hadden geen wifi. Dan maar in Echt bij de Mc Drek. Maar die was me weer net te ver van de autoweg af. Nou ja, toen dacht ik bij de BP bij Roermond een broodje te scoren en daar op de wifi. Broodjesbalie dicht en de wifi was ruk
Thuis de laptop aangeslingerd en binnen een minuut had ik de telefoon weer van de blokkade af...