De S-2 doet het goed..

sitechris

Donateur
ik heb er altijd wel een hekel aan dat net de collega's met de 318d en de A4 1.9 TDI dan op je Skoda aan het 'zeuren' zijn. No offence intended, maar ik vind kiezen voor de instap beamers en audi echt een enorm zwaktebod. Je krijgt niks extra's, je levert wel heel veel power en luxe in voor alleen het logo. Je hebt wel een geweldig onderstel, maar met zo weinig peekaatjes heb je daar helemaal niks aan. En mijn stelling is, als je in een instap Audi rijdt met wieldopjes en halogeen lampjes, dan krijg je van autoliefhebbers de 'wat ben je een stakker' blik. Want laten we eerlijk zijn, als je echt een petrolhead bent, ga je echt niet voor de A4 1.9TDI kiezen. Dan kies je een Leon FR, Octavia RS diesel etc etc.
 

___JC___

Forumguru
Juist.
Vermogen, ruimte, opties en dus rijplezier wegen wat mij betreft zwaarder dan merken, status en afwerking van het dashboard.
:xyxthumbs:
 
Juist.
Vermogen, ruimte, opties en dus rijplezier wegen wat mij betreft zwaarder dan merken, status en afwerking van het dashboard.
:xyxthumbs:
Wat mij betreft doet de afwerking van het dashboard echt niet onder voor de "grote merken". En let maar 's op de naadjes van de carroserie. Mooi strak. Schakelaars, knopjes e.d. zijn gewoon Volkswagen. Geen verschil dus.
Mijn 1,9 TDI Greenline is stiller van binnen dan de Passat 1,9 TDI Bleumotion. Mijn ruiten zijn dikker en de isolatie is beter.
Da's wel beter dus...
 

santo

Lid
Tijdens de introductieavond in september was me wel opgevallen dat er duidelijk zichtbare naden waren in de chromen raamomlijstingen van de Elegance uitvoering, eerlijk gezegd echt niet mooi afgewerkt.

Heeft nog iemand daar ervaring mee ?
Misschien was het een kinderziekte en is het ondertussen opgelost ?

Voor de rest moe(s)t de afwerking inderdaad niet onderdoen voor bv m'n Audi A4 die ik vroeger gehad heb en is ze superieur aan de afwerking van m'n huidige peugeot.
 
Bovenaan Onderaan