De Polo Highline van Gunner

Antera

Donateur
Van harte gefeliciterd met de aankoop.

Nu stel ik meteen een brutale vraag. Als dit het laatste model is wat jij zegt dan zou ik graag deze eens onder de loep willen nemen met VCDS als dat van jouw zou mogen en je zin en tijd hebt om er mee langs te komen? Ben nog op zoek naar een nieuwe

Neem als je dat wilt even contact met me op via whatsapp +31 615228709

andrehj

Forumguru
@Antera : Weet jij toevallig of voor de nieuwe Polo de micro-Can VCDS kabel voldoet, of dat je net als bij het vorige model de HEX+CAN versie nodig hebt?

Antera

Donateur
De nieuwe draait op (deels) MQB heb ik begrepen en meen met HEX-Can kabel nodig. Ik doe het met allemaal daarmee in ieder geval

andrehj

Forumguru
OK, thanks. Ik had gedacht dat vanwege het deels MQB gebeuren (net als de nieuwe Fabia III) dat de Micro-CAN wel zou werken. Deze werkt immers ook bij alle andere nieuwe VAG auto's.

Gunner

Forumguru
Nu stel ik meteen een brutale vraag. Als dit het laatste model is wat jij zegt dan zou ik graag deze eens onder de loep willen nemen met VCDS als dat van jouw zou mogen en je zin en tijd hebt om er mee langs te komen? Ben nog op zoek naar een nieuwe
Ik begrijp je vraag. Ik wil er nog even over nadenken maar sowieso wil ik eerst de problemen die ik nu nog heb met het infotainment oplossen.

ertromp

Forumguru
De nieuwe draait op (deels) MQB heb ik begrepen en meen met HEX-Can kabel nodig. Ik doe het met allemaal daarmee in ieder geval
Ik ben benieuwd hoe ver je met VCDS komt en hoe ver met Vag Can Pro op de nieuwe Polo en straks de Faab 3.
Vag Can Pro geeft al aan de nieuwe Polo aan te kunnen. Wellicht gelijk in je onderzoek meenemen

Gunner

Forumguru
Polo1.JPG

Even 'in het wild' een foto.

ertromp

Forumguru
Mooie auto! Ik blijf de Polo een tijdloos model vinden. En tenminste levernaar met 1.4TSI wat straks op de Faab 3 helaas niet mogelijk is

Bovenaan Onderaan