De Polo Highline van Gunner

Gunner

Forumguru
Al een tijdje zitten dubben om mijn tweede auto, een VW UP! in te ruilen voor wat luxers/groters. Was eigenlijk niet van plan om een voorraadmodel te kopen maar tijdens mijn zoektochten kwam ik toch wat moois tegen waar al een zeer mooie korting op zat.

Plaatjes zeggen meer dan woorden;

highline.jpg


Specs: (facelift) Polo Highline met 1.2 TSI @ 90 PK.

Extra's: Executive Plus pakket (o.a navi), PDC voor en achter, sport select onderstel (incl 15mm verlaging), multifunctioneel stuur, licht- en zichtpakket en 17" LMV.

was eigenlijk van plan om pas in 2015 wat te kopen maar vanwege de geplande BPM-verhoging zou dit model flink duurder uitvallen i.c.m mindere inruil.

Goed gevoel over!
 

machlo

Forumguru
Mooi hoor.........blijf dat strakke, hoekige toch veel mooier vinden dan die afgeronde lijnen. Geldt bv ook voor het lijnenspel tussen de fabia combi 1 en 2. Vind de 1 veel meer aanspreken, mooier.
 

Gunner

Forumguru
Heb nog gedacht aan de Fabia maar toen ik het interieur zag was ik overtuigd dat ik op termijn blijer zou worden van deze Polo.
 

peterrapid

Forumguru
Proficiat @Gunner is een mooie Polo en eerlijk vind ik dit een tijdloos model, als ik de foto's zie van de nieuwe Faab zou ik me ook meer aangesproken voelen door de Polo. Nice rims btw
 

CDK

Forumguru
Wat een aparte kleur blauw zeg! :deuk:
De blauwe vond ik wat spannender qua uiterlijk, maar deze is erg netjes!
Gefeliciteerd en veel plezier er mee!!
 

Gunner

Forumguru
Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat het niet de meest spannende kleur is maar in deze uitvoering staat het hem gewoon goed en financiële was het gewoon een goed aanbod.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Ik dacht dat je voor die blauwe ging, vandaar m'n opmerking ;)
Zilver grijs is dan misschien niet spannend, maar écht zat worden doe je die kleur nooit, dus dat is echt zo gek nog niet!!
 

Gunner

Forumguru
Die blauwe had ik ongezien moeten kopen en ondanks dat ik er wel in proefgereden had ging me dat toch even te ver. En deze heeft 17" lmv ipv 16 op die Andere :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Persoonlijk vond ik het wel een mooie en spannende kleur, maar ongezien had ik het denk ik ook niet gedaan :thumbsup:
2 auto's terug had ik ook een VW in reflex zilver, niets mis mee!
 

Gunner

Forumguru
vandaag opgehaald. bevalt goed. Alleen een issue met het herberekenen van de route bij niet volgen van het navigatiesysteem. Dat doet hij dus niet.

Geen idee wat ik daar zelf mee kan...
 

lugolux78

Forumguru
De polo heeft altijd nog een bijzonder plekje gehad. Blij het meer de opvolger vinden van de Golf 3 dan de Golf4. Veel plezier, maar dat gaat met deze dikke bak zeker lukken
 
Bovenaan Onderaan