Desperado
Forumguru
Tussen alle geweld van zeer mooie getunede wagens toch ook maar een topic om mijn ervaringen/aanpassingen/foto's van de O2 te plaatsen.
Dit is mijn 3e Skoda. De eerste was een Felicia combi 1.3 van 2000, gekocht in 2002 welke na een Fiat Uno, Peugeot 205, Peugeot 405 mijn jongste en duurste was die ik kocht. Deze was voorzien van 15" wat eigenlijk net te groot was nadat de auto verlaagd was, maar dat mocht de pret niet drukken. Na 8 jaar noodgedwongen verkocht wegens scheiding/nieuwe relatie. Hierna een Opel Zafira 2.0 DTI gereden en deze met 4k op de teller na bijna 1.5k probleemloze km weer weggedaan ivm baanverlies en veel minder km rijden. Hierna kwam de 2e Skoda, een Octavia 1 van 2000. Deze hebben we kort gehad en vanwege te weinig beenruimte achterin van de hand gedaan. Hierna een Mazda 6 die teveel roest ging vertonen en een 407 die het toch ook net niet was gevolgd door de Citroën C4 Grand Picasso van 2011. Mooi wit en full options. Reed ook prima maar die robotbak is het toch net niet. In 2019 er vol bepakt mee naar de GP van Oostenrijk geweest en daarna begon helaas het kvs verbruik. Lekke koppakking en zeer waarschijnlijk ook de distributieketting die vervangen moest worden en een lekke (zeer dure achterschokdemper) heeft ons doen besluiten om ons verlies te nemen en met zeer beperkt budget op zoek te gaan naar wat anders. En zoals alles wat gebeurt een reden heeft.....was de eerste verkoper die we bezochten in het bezit van een O2 1.6 MPI van 2007 met slechts 130.000 op de teller. Onze zoektocht was naar een station en we zouden wel zien wat we tegenkwamen maar deze hatchback heeft voor ons voorlopig ook genoeg ruimte en is goed vol te proppen. Nu sparen of de loterij winnen en dan hoop ik in de toekomt een O3 of misschien wel een Kodiaq aan te kunnen schaffen. Voorlopig gaan we nog even verder met deze.
Dit is mijn 3e Skoda. De eerste was een Felicia combi 1.3 van 2000, gekocht in 2002 welke na een Fiat Uno, Peugeot 205, Peugeot 405 mijn jongste en duurste was die ik kocht. Deze was voorzien van 15" wat eigenlijk net te groot was nadat de auto verlaagd was, maar dat mocht de pret niet drukken. Na 8 jaar noodgedwongen verkocht wegens scheiding/nieuwe relatie. Hierna een Opel Zafira 2.0 DTI gereden en deze met 4k op de teller na bijna 1.5k probleemloze km weer weggedaan ivm baanverlies en veel minder km rijden. Hierna kwam de 2e Skoda, een Octavia 1 van 2000. Deze hebben we kort gehad en vanwege te weinig beenruimte achterin van de hand gedaan. Hierna een Mazda 6 die teveel roest ging vertonen en een 407 die het toch ook net niet was gevolgd door de Citroën C4 Grand Picasso van 2011. Mooi wit en full options. Reed ook prima maar die robotbak is het toch net niet. In 2019 er vol bepakt mee naar de GP van Oostenrijk geweest en daarna begon helaas het kvs verbruik. Lekke koppakking en zeer waarschijnlijk ook de distributieketting die vervangen moest worden en een lekke (zeer dure achterschokdemper) heeft ons doen besluiten om ons verlies te nemen en met zeer beperkt budget op zoek te gaan naar wat anders. En zoals alles wat gebeurt een reden heeft.....was de eerste verkoper die we bezochten in het bezit van een O2 1.6 MPI van 2007 met slechts 130.000 op de teller. Onze zoektocht was naar een station en we zouden wel zien wat we tegenkwamen maar deze hatchback heeft voor ons voorlopig ook genoeg ruimte en is goed vol te proppen. Nu sparen of de loterij winnen en dan hoop ik in de toekomt een O3 of misschien wel een Kodiaq aan te kunnen schaffen. Voorlopig gaan we nog even verder met deze.