De nieuwe Skoda Fabia Combi staat in de Belgische showrooms! (plus HEEL veel foto's)

CDK

Forumguru
@yvosurf, zeer spijtig dat het zo loopt, hopelijk valt het mee en is het snel opgelost!
Foto's kan ik (in tapatalk) niet zien, zijn er meer mensen die daar last van hebben?
 

Joske

Forumguru
full

full

full



@Corné de Kluijver en @Ridley : nu wel?
 

yvosurf

Nieuw lid
Update: inmiddels 9 storingen bekend. Ook de remlichten blijven branden. Motor storing geeft ie ook aan. Boekje geeft aan dat ik absoluut niet mag rijden. Ga het er morgen toch maar op wagen naar de dealer te rijden ;)

Ook mirrorlink getest met een samsung S4. Systeem ziet hem wel, maar tijdens het verbinden wordt dat steeds geannuleerd. Werkt helaas nog niet. Wellicht een instelling op de samsung, maar lijkt me raar. USB muziek afspelen en ook bia bluetooth werkt prima. Voor nu ga ik er niet meer in: kan er helaas niet mee rijden. Die 35 KM op het dashboard is natuurlijk wel verleidelijk...
 

EdK

Forumguru
accukabels zitten goed en stevig aangedraaid op de accu ??
Zal niet eerste maal wezen dat je hierdoor allerlei lampjes hebt branden ......

Snel te controleren en scheelt uiteindelijk een rit naar de dealer hierdoor....
 

yvosurf

Nieuw lid
Ja, vandaag gemaakt. Was een kabelbreuk naar de afneembare trekhaak. Dat veroorzaakte de storing. Hadden ze natuurlijk kunnen testen voor aflevering, maar gelukkig nu opgelost. Ook de rubberen mat en afdekklepje voor de trekhaak binnen. Mooi in de bumperkleur, gewoon metallic racing blue. Dat is wel erg mooi, normaal zo'n zwart klepje. Ook is de rubberen mat erg mooi en een aanrader!
 

Joske

Forumguru
Mooi :thumbsup:

en bedankt voor de terugkoppeling uiteraard!

Eigenlijk een soort massa-breuk dan? Want voor een trekhaak veroorzaakt ie toch wel héél veel lampjes moet ik zeggen ;) :)
 

Testedoene

Forumguru
img_1560-jpg.33908


Dit lukte mij totaal niet in de Fabia 3 Hatchback trouwens.. (ik ben 1,92m). Ik verwacht dat deze ruimte niet ruimer is in de combi.. of is dit een verkeerde aanname?
Ik ben zelf 1,92m groot en deed dezelfde test toen ik mijn wagen in januari ging gaan kopen. De Fabia stond er in beide uitvoeringen te bewonderen (Cappuccino Beige, heel mooi op de break!)
Als je de zetel vooraan op de juiste plaats zet en je zet je achter jezelf zoals op deze foto, dan raad ik je aan om onmiddellijk een afspraak te maken bij de osteopaat want gebroken ben je!
 
Bovenaan Onderaan