De lang verwachte tuning perikelen

Leuk, succes man ben benieuwd. Ik volg je plannen hier mee. Ik moet me zorgen gaan maken met mijn 2.0 120pk 170Nm...... Haha


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
 

LaurensOfferman

Actief lid
Beste skodisten,

Het is zover, Phil de turbo faab heeft zijn virgin drive er op zitten, blokje loopt aardig maar niet perfect aldus heel wat werk. Zojuist terug van de dyno en een heuse 116 PK en 204NM produceerde Phil alvorens hij zijn gehele koelsysteem leegde over de testbank. Probleem een losgesprongen koelleiding aan de turbo. Geen schades en direct gerepareerd. Morgen gaat hij een standalone Ecu krijgen van haltech met bijhorende dyno tune.

P.s. Foto's van het proces komen jullie kant op en let niet op het missende gril kapje links onder deze is onderweg spoorloos verdwenen.

Groetjes
5d6c9dd1ffbdff1d3a72b857d5070946.jpg


Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

philippe bakker

Forumguru
Beste skodisten,

Het is zover, Phil de turbo faab heeft zijn virgin drive er op zitten, blokje loopt aardig maar niet perfect aldus heel wat werk. Zojuist terug van de dyno en een heuse 116 PK en 204NM produceerde Phil alvorens hij zijn gehele koelsysteem leegde over de testbank. Probleem een losgesprongen koelleiding aan de turbo. Geen schades en direct gerepareerd. Morgen gaat hij een standalone Ecu krijgen van haltech met bijhorende dyno tune.

P.s. Foto's van het proces komen jullie kant op en let niet op het missende gril kapje links onder deze is onderweg spoorloos verdwenen.

Groetjes
5d6c9dd1ffbdff1d3a72b857d5070946.jpg


Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
En hoeveel had hij ervoor ?
 

turboturbo

Forumguru
O, was je al zover!
Laat er ook niet bepaald gras over groeien ;)

Een mooie prestatie! Net even iets meer dan de 2.0 liter motor maar wel de fun van een turbo :geek:

En idd waar blijven de foto's :)
 

verhulstr

Forumguru
Zo in zijn beginpost te lezen...een 1.4mpi met dus 68pk..... ik ben dan benieuwd hoe lang de koppakking heel gaat blijven...het is al zo’n zwak punt bij deze motoren....
 

Cordoba

Forumguru
116 pk in een F1 HB, dus een oorspronkelijk leeggewicht van 1040 kg, dat moet toch leuk van zijn plaats komen, al zal het nog steeds geen echte stoplichtsprinter zijn.
 
Bovenaan Onderaan