De eerste kiekjes

Klippy

Actief lid
@Tuulster, heb jij ook Spacers? ik heb Eibach 10mm per wiel aan de voorzijde en 15 mm per wiel aan de achterzijde besteld. Nu moet ik alleen nog de langere bouten bestellen.
Marr weet niet welke lengtes en welk type bout.
Kan jij of iemand aangeven wat ik moet hebben??
 

Horkje

Forumguru
Type en lengte waarschijnlijk ook afhankelijk van je velg?

Conisch of niet en wellicht ET waarde van invloed?
 

leon-cupra

Forumguru
Was het niet zo dat de Greenline/Greentech-uitvoeringen altijd spoilers hebben met zulke hoekjes? Bij de Octavia was het vroeger i.i.g. zo dat de 1.6 TDI Greenline dit soort spoilers hadden voor een efficientere windgeleiding. Die waren daarmee zuiniger en goed voor het 14% bijtellingtarief. De 'snellere' Octavia's 1.4/1.8 TSI en 2.0 TDI's hadden de gewone spoilers (want die kwamen toch niet in de buurt van een voor de bijtelling interessant tarief). Misschien is dit principe ook van toepassing op de Superb.
klopt als een bus. Geenline uitvoeringen hebben dit extra spoilertje voor een betere aerodynamica. Bij onze S3 greenline is dit ook zo. Al de andere modellen hebben een gewone spoiler.
 

Klippy

Actief lid
s3 Greenline heeft een zwarte spoiler-verlenger over de gehele breedte en de sportline een ander type in kleur. overige hebben die rare hoekjes. Ze gaan er zeker af en kijk later of ik de Sportline spoiler nog ga plaatsen of niet.
 

Klippy

Actief lid
Type en lengte waarschijnlijk ook afhankelijk van je velg?

Conisch of niet en wellicht ET waarde van invloed?

Komen originele Skoda 19 Phoenix onder en denk dat er niet Conisch onder moet.
Volgens mij is het m14x1.5 met een lengte van ???
Dan is het de standaard lengte plus de verbreding wat de lengte van de nieuwe moet zijn.
Dus wat is de lengte van een originele bout?
 

Klippy

Actief lid
Jammer dat ik verder geen reacties heb gehad op de bouten maar dit zelf even uitgezocht.
Auto word 100% zeker maandag uitgeleverd.
Morgen gaat hij naar de poets en de 19 inch zitten er al op!

Maar wacht maar als het Eibach onderstel en spacers gemonteerd zijn!
:dankje:
 

MaxN

Donateur
Ik verwacht wel foto’s hoor.
Toch weten op welke S3 ik moet gaan letten in de regio.
 

Rofffel

Forumguru
Schitterende bak!
Zijn het echte uitlaten of zit hier plastic achter zoals bij alle huidige auto's?
Alleen nog even de logo's in de juiste kleur et voila!
 
Bovenaan Onderaan