De 6e Skoda op rij besteld

peperskoda

Forumguru
Vanmorgen bericht gehad van de dealer; week 36 zal mijn Rapid gebouwd gaan worden en een week of 2 later zal dan de aflevering gaan plaatsvinden. Nog een week of 7 geduld dus..........
 

Noord26

Forumguru
Vanmorgen bericht gehad van de dealer; week 36 zal mijn Rapid gebouwd gaan worden en een week of 2 later zal dan de aflevering gaan plaatsvinden. Nog een week of 7 geduld dus..........

Heb je nog bepaalde opties aangevinkt in je keuze die levertijd afhankelijk zijn?
 

peperskoda

Forumguru
Op mijn Rapid SB worden de volgende opties gemonteerd in de fabriek:
  • Panoramadak incl. DAB+
  • elektrische ramen achter
  • climatronic
Ik heb van de dealer begrepen dat deze opties niet een erg grote invloed hebben op de levertijd, iedereen die nu een Rapid SB besteld moet ongeveer 12 weken geduld hebben. Tenzij er ergens in NL 1 op voorraad staat natuurlijk.....
 

peperskoda

Forumguru
Neeeee, race groen dat is niet mijn kleur. Die van mij wordt Corrida rood, maar dat had ik geloof ik elders in dit draadje ook al kenbaar gemaakt. Dus ook daar geen last van vertraging........ Nu worden die auto's per trein naar NL gereden en van treinen is bekend dat ze nog weleens vertraging hebben, dus dat is dan de enige onzekere factor nog in dit verhaal:nailbiting:
 

Cordoba

Forumguru
Tegen de tijd dat ie deze kant op komt liggen er weer blaadjes.... (of zouden ze voor de gelegenheid een Skoda-locomotief gebruiken?).
180-018.jpg
 

Hugo1973

Actief lid
Succes met wachten en natuurlijk gefeliciteerd met je aankoop ! Ik ben nog lang niet toe aan mijn zesde Skoda. Ik heb zeven jaar geleden mijn eerste Skoda gekocht. Afgelopen zaterdag heb ik mijn tweede Skoda gekocht. Gelukkig uit voorraad dus ik hoef niet zo lang te wachten (geduld is niet mijn sterkste eigenschap).
 

peperskoda

Forumguru
Tja, met een Skoda-loc hoef je niet meer bang te zijn voor blaadjes.........:deuk:

Ik heb 8 jaar geleden de eerste Skoda gekocht, vanaf vorig jaar heb ik er 2 voor deur staan. De Rapid wordt de 78e auto in mijn bezit(al mochten de eerste ruime 40 stuks eigenlijk de naam auto niet meer hebben........)
 
Bovenaan Onderaan