De 200 pk plus meeting (Oberhausen straight)

higgy

Forumguru
[moderatorbreak]Admin en mod's willen er met nadruk op wijzen, dat dit geen Skodaforum-activiteit is, en ook niet actief aangemoedigd wordt door ons. Het is een privé-initiatief, waarvan de forumleiding afstand neemt. E.e.a. dus op jullie eigen risico en verantwoording[/moderatorbreak]
 

michelover

Forumguru
Hoop dan wel dat er weinig vrachtverkeer of caravans onderweg zijn.
Laatste keer een hoop last van gehad, kwam niet boven de 235 en het kon echt harder.:)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Hoe minder je het aan de auto af ziet, hoe leuker natuurlijk. Zie het al voor me, een gewone Fabia (zonder al te zichtbare RS achtige dingen) met 500 + pk en dan dit soort snelle jongens versteld doen staan. Dan lach je je wel helemaal gek.
 

FredV

Banned
Hoe minder je het aan de auto af ziet, hoe leuker natuurlijk. Zie het al voor me, een gewone Fabia (zonder al te zichtbare RS achtige dingen) met 500 + pk en dan dit soort snelle jongens versteld doen staan. Dan lach je je wel helemaal gek.
Nog leuker met een Greenline logo:)
 

MarcoO2

Forumguru
Ja goed he... check dat filmpje waarin'ie optrekt: waanzinnig snel! En het geluid, je hoort gewoon die twee blokken! Geweldig!

Overigens zijn deze fimpjes een beetje offtopic, maar gezien de aard van het topic mogen ze wel blijven staan, toch, mods? Een beetje inspiratie voor ons? :winkie:
 

sitechris

Donateur
@VJ mbt filmpje van Z4 vs Golf. Ik ben in mijn 130i ook wel eens weggezet door een zwaar getunede Opel Astra turbo coupe uit pak hem beet 2003. Ik reed 200, gaf vol gas in 5e versnelling, maar hij liep heel erg makkelijk in en erlangs. Dus i've been there ;). Het gemak waarmee die Opel acceleerde, minimaal 320 pk. Echt heel snel.
 

michelover

Forumguru
Heel knap staaltje wagenbeheersing van Gymkhana , denk alleen dat we dat op de Autobahn maar niet moeten uit proberen.:winkie:
 
Bovenaan Onderaan