De 200 pk plus meeting (Oberhausen straight)

sitechris

Donateur
Eerder in een 'mijn auto' topic is de suggestie gewekt om eens een Autobahn treffen te houden met de hier aanwezige 200 pk plus bolides (vreemde merkrijders ook welkom, mits lid van forum).

Idealiter kunnen we dit combineren met een bezoek aan de Nurburgring, helaas zijn de data voor 2011 nog niet bekend. Is er geen vrij rijden, kunnen we ons ook alleen tot een Autobahn meeting beperken. We kunnen bijvoorbeeld de volgende route rijden:

Arnhem - Oberhausen (A3)
Oberhausen - Bottrop (A2)
Bottrop - Enschede (A31)

En dan weer dezelfde route terug en bij Arnhem de grens over. Heb je een aardig stuk Autobahn en een rustige A3 en A31 zijn uitermate geschikte wegen voor topseed runs. Een andere route is natuurlijk ook mogelijk. Suggesties van harte welkom!

Om eea nog veilig te houden ben ik voorstander om zaterdag of zondagochtend heel vroeg te verzamelen, mijn voorstel is 06.30 uur bij de grensovergang. Dan is de Autobahn nog zo goed als leeg en heb je de tijd en ruimte om topsnelheid te halen.

Voorstellen voor mogelijke data:
Zaterdag 13/zondag 14 mei
Zaterdag 20/zondag 21 mei
Zaterdag 27/zondag 28 mei

Dit zijn overigens geen feestdagen!

Uiteraard wil ik alle deelnemers oproepen om geen gekke dingen te doen. Bumperkleven, rechts inhalen etc etc zijn zaken die bij 250 km/h fout kunnen aflopen. Laten we het gezellig en vooral veilig houden.

Maar.....natuurlijk moet we wel topsnelheid halen. :489:

Liefhebbers, meld je aan en geef je voorkeursdata aan. En niet onbelangrijk, geef je vervoersmiddel even door met specs :)
 

sitechris

Donateur
Ik kan zelf alle dagen en vervoersmiddel is een Golf GTI. Hopelijk dan al met 260 pk, snel chippen dus ;)
 

___JC___

Forumguru
Dat duurt nog wel ff maar ik denk dat ik er wel bij kan zijn. Lijkt me lachen om een keer te doen. Ik ben dan denk ik met de Superb 1.8TSI 4x4. Zal wel geen sneeuw liggen dan dus daar heb ik niet veel aan.
:smirk:
 

sitechris

Donateur
je hebt je bolide gechipt toch? Hoeveel pk heb je ook alweer? Is leuk om ahv kilo's en pk topsnelheid te kunnen beoordelen (na afloop natuurlijk). Ik wilde wat langer vooruit plannen zodat het lekker vroeg licht is en het weer goed is. Geen vorst of andere ongein.
 

VEEJAY

Forumguru
Een tip: Laat mensen een PB sturen die interesse hebben, niet openbaar hier regelen.

Ervaring uit het verleden heeft mij dat geleerd.
 

Rosinfield

† In Memoriam
In elk geval een hele geruststelling te weten dat bumperkleven en rechts inhalen pas bij 250 p/u fout kunnen aflopen!
 

sitechris

Donateur
Goede opmerking van VJ wat mij betreft. Reageer svp even per PM of je wilt deelnemen. Ik houd wel een lijstje bij van deelnemers e.d. Voeg svp ook je mailadres even toe, kan ik tzt even mailen.
 

deusjevo

Forumguru
Zal ik pace carren met m'n eend? :super:

38438760009_large.jpg


Foto van Circuit Zolder trouwens...
 

Falcon

Donateur
Mocht iemand een bijrijder/navigator/co-piloot/steward/barman/cameraman/fotograaf in de auto willen hebben, denk even aan mij :D

Helmcamera heb ik (bijna) geregelt :)
 

sitechris

Donateur
volgens mij is er altijd wel ergens plek, dus je bent van harte welkom. Anders mag je bij mij erin. Ik neem wrsnl ook mijn broer wel even mee, maar dat mag de pret niet drukken. Ergo, een cameraman is zelfs handig, die kan vanuit verschillende voertuigen filmen :)

@allen: aanmelden svp via PM naar mij toe.
 

MarcoO2

Forumguru
Falcon: kun je een beetje met een spiegelreflex overweg? Zo ja, mag je meerijden én mijn camera gebruiken! :grin:
 

Falcon

Donateur
@Chris: Bedankt voor het aanbod!

@Marco: Ik heb zelf een Canon 1000D en kan een helmcamera regelen via een collega. Ik zie mijzelf al zitten .. Videocamera op mijn hoofd (HD trouwens!) en fotocamera in mijn hand en Macbookje mee voor realtime GPS gegevens uploaden naar Google Maps zo dat alles te volgen is op het forum (inclusief snelheid natuurlijk!) + koffie inschenken voor Marco bij 250 km/h!

Nerd gevoel komt weer naar boven... sorry :D
 
Bovenaan Onderaan