DATUM BEKEND 2e Skoda Meeting!!

vw125

Forumguru
Mss iemand van de belgen die zich geroepen voelt om samen te rijden? Ben nogal een verlegen persoon
blush.gif
smile.gif


Grtz vw125
 

Glenn

Actief lid
De route planner zegt dat ik toch langs Antwerpen moet dus zeg maar waar je wilt afspreken
Ik kom langs de e313
 

vw125

Forumguru
@ Glenn ik heb u een PM gestuurd laat jij me ff weten of je die ontvangen hebt aub?

Grtz vw125
 

DJNeO

Actief lid
misschien ff handig om nog 1 keer ff alle forummers hier neer te kalken zodat duidelijk is wie wel en wie niet komt...
wink.gif


Ik ben in ieder geval druk bezig nog een camera te regelen, degene die ik had geregeld is niet meer mogelijk helaas...
frown.gif
 

DJNeO

Actief lid
DAMN.... ik had al zo'n voorgevoel dat het toch niet super uit zou komen, en dat blijkt dus wel weer... D'r is iets belangrijks tussengekomen waardoor ik zeer erg waarschijnlijk verhinderd ben om te komen....
407.gif


En ik had me er nog wel zo op verheugd....
nouja, ik zal maar moeten hopen dat er snel binnenkort weer een meeting is waar ik wel weer bij kan zijn
grin.gif
 

ericb

Actief lid
Dames en heren,
Voor diegene die van ver weg komen, komend weekend gaat een deel van de A12 op de schop en zijn er diverse evenementen in Utrecht die voor extra drukte gaan zorgen. OA een 65plus beurs Dat is mischien leuk voor de ouderen onder ons
cool.gif
maar minder goed nieuws voor de meeste van jullie
mad.gif
Volgens mij gaat de afrit de Meern op de A12 komende vanuit Den Haag zelfs helemaal dicht. Houdt dus rekening met extra reistijd!
Hieronder wat info van Rijkswaterstaat.
Wat: Grootschalige asfalteringswerkzaamheden
Waarom: Doorstroming en kwaliteit van de weg verbeteren.
Waar: De Meern tot knooppunt Lunetten
Wanneer: 22 september 2006 t/m 25 september 2006, 29 september 2006 t/m 2 oktober 2006, 6 oktober 2006 t/m 9 oktober 2006, 13 oktober 2006 t/m 16 oktober 2006, 30 augustus 2006 t/m 1 december 2006
Hinder categorie: Grote hinder, 10 minuten tot een half uur extra reistijd
Welke hinder: Op de A12 wordt in de richting Arnhem van 22 september tot 16 oktober vier weekenden gewerkt (steeds van vrijdagavond 21.00 uur tot maandagochtend 05.30 uur) en ook wordt in de periode van 30 augustus tot 1 december diverse nachten gewerkt. Er vinden diverse afsluitingen plaats van de hoofdrijbaan en de parallelrijbaan. Ook worden in knooppunt Oudenrijn de verbindingswegen naar de A2 richting Amsterdam en Den Bosch diverse keren afgesloten. Het verkeer wordt lokaal omgeleid. Weggebruikers dienen rekening te houden met een extra reistijd van circa 15 minuten. Indien nodig, wordt er ook gewerkt in het reserveweekend van 20 oktober tot 23 oktober.
 

Michel

Forumguru
Aangezien ik 's middags nog een andere afspraak heb, weet ik nog niet zeker of ik gezien de te verwachten vertragingen rond Utrecht morgen wel kan komen.

Ik had me er wel op verheugd, maar het heeft weinig zin om voor slechts een half uur of zo aanwezig te zijn.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik moet helaas afzeggen, ben afgelopen dinsdag door de buurman van mijn vriendin zodanig mishandeld dat ik niet kan rijden. Had gehoopt dat het beter zou gaan maar helaas dus niet. Heb allerlei kneuzingen in mijn benen en kan dus geen gas geven en remmen. Moest helaas woensdag al stoppen met vrachtwagen rijden en zit sindsdien thuis. Ik baal echt vreselijk
407.gif
 

Daniel

Lid
Er komen niet zo veel mensen meer volgens mij? Een stuk of 10 ofzo? Dat zijn weinig mensen voor zo'n GROOT forum!!!

En aangezien er allemaal weer omleidingen zijn,zit ik er eerlijk gezegd ook aan te denken,om het te laten schieten,heb namelijk s'middags nog meer te doen !!

@ Fabia: Hey, wat heeft die buurman van je vriendin dan met je gedaan?
 

vw125

Forumguru
Net de wagen gaan poetsen en dan lees ik dit, heb er eerlijk gezegd ook geen zin in om 140 km te rijden en dan nog eens een hoop wegomlegging te gaan volgen.
Ik verheugde me er nochtans op.

Hoop dat er snel een volgende komt.

Grtz vw125
 

Glenn

Actief lid
Hier word nog al veel afgezegd maat ik moet toegeven dat ik daar ook bij ben alleen ga ik toch hopeloos verloren rijden
 

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

Er komen niet zo veel mensen meer volgens mij? Een stuk of 10 ofzo? Dat zijn weinig mensen voor zo'n GROOT forum!!!

En aangezien er allemaal weer omleidingen zijn,zit ik er eerlijk gezegd ook aan te denken,om het te laten schieten,heb namelijk s'middags nog meer te doen !!

@ Fabia: Hey, wat heeft die buurman van je vriendin dan met je gedaan?

[/ QUOTE ]

Beetje lang verhaal maar de buren denken dat ze god in frankrijk zijn en als je daar tegen in gaat volgen bedreigingen, intimidatie en helaas dus nu ook fysiek geweld. Ik werd door 'm opgewacht na mijn werk en vervolgens de toegang tot mijn woning geweigerd en toen geschopt en geslagen en kreeg ook nog een steekwagen (die ik bij me had) naar me gegooid toen ik op de grond lag. Let wel daar zat wel een schutting tussen (hij gooide 'm eroverheen), gelukkig miste die me gelukkig anders had ik misschien wel niet na kunnen vertellen. Maar heb nu allerlei kneuzingen in mijn benen en kan dus moeilijk lopen laat staan gas geven en remmen. En dat wordt als vrachtwagenchauffeur erg lastig. Dus voorlopig maar thuis zitten. En geen Skoda meeting
407.gif
 
Bovenaan Onderaan