DATUM BEKEND 2e Skoda Meeting!!

Fabia

† In Memoriam
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ericb</font><hr />

Ik zal er ook zijn (onder voorbehoud). Ik weet alleen nog niet met welke auto!

[/ QUOTE ]

Doe de Fabia dan maar, ben daar erg benieuwd naar. Wil mijn Fabje ook nog een keer verlagen.
 

Tallguy

Forumguru
JAAAAA, met de Fabia!! Kan mijn vriendin ook eens kijken hoe het eruit ziet (en rijdt)
smile.gif
 

Jpoers

Lid
Sorry maar kan helaas niet komen. Heb een 50jarig bruiloft
shocked.gif
.

Nu maar hopen dat Djneo mooie foto's maakt voor het nageslacht (= skoda fans).
 

Wallie

Lid
Wie zorgt er voor drank en koekjes? Kwil best ff wat meenemen, hoeven niet altijd dezelfde het te doen
smile.gif
 

DJNeO

Actief lid
@VEEJAY

bij de vorige meeting had jij gevraagd of jij mijn TDI badge mocht hebben... inmiddels issie er bij mij afgesloopt... Heb hem voor je klaar liggen en zal hem meenemen naar de meeting
grin.gif
 

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kensei</font><hr />

JAAAAA, met de Fabia!! Kan mijn vriendin ook eens kijken hoe het eruit ziet (en rijdt)
smile.gif


[/ QUOTE ]

er komen wel meer Fabia's hoor... ik kom bijv ook met een heeeeeeeeele mooie Combi
grin.gif
grin.gif
 

Tallguy

Forumguru
Jaja, maar mijn vriendin wil graag zien en voelen hoe een verlaagde Fabia eruitziet en rijdt.
 

Glenn

Actief lid
Kom bij mij dan ook maar een zien mijn fabia is nog -6.5cm verlaagd en rijd nog comfortabel vind ik
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: maurice</font><hr />


Maurice
Kensei
VeeJay
DJNeO
Exciter
Wallie
Sinistr(?)
Daniel Fabia(?)
Fabia
Joost Hupkens
Passat97(?)
Biggs
Blacky
VW125(?)

[/ QUOTE ]

Ik ben er helaas niet bij, ik zit dan in Bern voor de europesche kampioenschappen Sound Quality
 
sorry maar ook ik moet afzeggen ben dan kamp + dat mijn deur er uit lig want ze hebben hem open gebroken (gelukkig niks kwijt)....
 

FILA

Lid
Ik denk dat ik niet zal kunnen komen.
Zaterdagavond moet ik gaan werken tot zondagmorgend 06.00
En dan moet ik zondagavond terug gaan werken om 18.00
Dus 12 uur de tijd om: te slapen, te eten, 2x 150km te rijden en terwijl nog aanwezig te zijn!
Andere keer graag, maar nu toch maar niet
frown.gif
 
Bovenaan Onderaan