DATUM BEKEND 2e Skoda Meeting!!

ericb

Actief lid
Ikke en nog 5 andere auto's. In totaal 1 vrouw en 6 mannen. Tegelijkertijd waren er ook bijeenkomsten van een groepje Toyota Yarissen en een clubje Renault Meganes . Ook daar was het niet echt druk.
Het was, ondanks de lage opkomst, een leuke bijeenkomst. Volgende keer is er hopelijk weer een wat grotere opkomst.
 

Bijlagen

  • 37080-bijeenkomst.jpg
    37080-bijeenkomst.jpg
    54,1 KB · Weergaven: 30

Michel

Forumguru
Vanmiddag heb ik toch even tijd vrijgemaakt om deze meeting bij te wonen. Ondanks de lage opkomst inderdaad een leuke bijeenkomst.
 

DJNeO

Actief lid
zoals ik al eerder zei, ik moest helaas afzeggen, vond het ontzettend jammer en devolgende keer ga ik zeker weer van de partij zijn, en dan zorgen we er gewoon voor dat er geen afzeggingen worden gedaan
smile.gif
 

Wallie

Lid
Leuk detail: Een Renault (Scenic geloof ik) rijder wie met z'n gezin stond te wachten op familie, kwam even een babbeltje maken, hij vond het toch wel interessant
smile.gif


Was helaas net te laat met de string van een dame welke op haar hurken een foto maakte, die bij de Renault Megane's hoorde op de foto te nemen...
frown.gif
 

___JC___

Forumguru
Het kenteken van die RS1 begint toch toevallig niet met 09-HZ-.. he?
Dan is het mijn oude namelijk. Ben wel benieuwd wie de gelukkige is die m nu rijdt.
grin.gif
 

Michel

Forumguru
Eerlijk gezegd weet ik niet meer wat het kenteken van de RS1 is. Het grappige was wel dat de berijder volgens zijn zeggen pas afgelopen zaterdag voor het eerst dit forum op het www tegenkwam en naar aanleiding van dit draadje even langs is gekomen. Ik weet niet of hij inmiddels al lid is van dit forum.
 

Wallie

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: JC1978</font><hr />

Mmm, volgens mij zie ik koplampsproeiers en die had ik niet op mijn RS.

[/ QUOTE ]
Nee, is niet van jou, kenteken begint met 87
 

Tallguy

Forumguru
Ik wil toch zeggen, op persoonlijke noot, dat ik eht erg jammer vond dat er van de 15 ofzo mensen die zich hadden aangemeld, er uiteindelijk maar 6 (excl mijn vriendin die het reuze naar d'r zin had in EricB's Fabia
smile.gif
) zijn gekomen
407.gif


Het is niet leuk voor een volgende keer als er dan weer een hoop niet (kunnen) komen....de wil om dan te gaan neemt hierdoor alleen maar af.
 

Exciter

Administrator
Ik voel mij bijzonder schuldig dat ik niet ben komen opdagen. Ik had oproepdienst. In drie jaar is er niet gebeld. Heb ik een meeting op de agenda, wat denk je, dat er gebeurd?

...Juist, ja. Murphy was bezig. En ik pissig naar mijn werk.
'

Nou, volgende keer beter.
 

Fabia

† In Memoriam
Tsja, als je in elkaar geslagen wordt door je buurman dan houdt even op. Ik kom zeker de volgende keer.
 

Huff

Lid
Ik weet uit ervaring dat het helemaal niet makkelijk is om een forummeeting te organiseren/houden.

Ik heb het zelf al zo'n 6 keer gedaan (Polo86(c).be) en er komen altijd veel minder mensen naartoe dan dat er zich aangemeld hebben.
Laatste keer was het zelfs zo erg dat ik er alleen stond
407.gif



Hoe dit voorkomen;

- datum/uur/plaats zo lang mogelijk op voorhand bekend maken
- reclame maken voor de meeting met popup/banner/mailing naar alle geregistreerden op het forum (er zijn er genoeg die niet alle topics lezen)
- eventueel ook wat reclame maken op andere (Skoda)fora
- ervoor zorgen dat er bijvoorbeeld merchandising te kopen valt op de meeting (stickers, nummerplaathouders, ... ) en dit dan ook duidelijk aankondigen

Dit zijn zowat mijn ervaringen, misschien dat er anderen zijn die ook nog goede ideeën hebben.


PS: Had ik zelf mijn O2 al gehad (eind deze maand is het normaal zover) dan was ik er zeker ook bijgeweest en samen met mij waren er dan misschien ook andere Belgen die de rit ook hadden willen maken.
 

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Huff</font><hr />

- ervoor zorgen dat er bijvoorbeeld merchandising te kopen valt op de meeting (stickers, nummerplaathouders, ... ) en dit dan ook duidelijk aankondigen


[/ QUOTE ]

Ja dit is iets wat ik in een andere topic laatst ook nog heb aangekaart,maar heb er verder geen reactie op gekregen
945.gif
(op 1-tje na dan).

Ik vind het verders een goed idee hóór.
 

Fabia

† In Memoriam
Gaat dat nog door, de kentekenplaat houders. Het zou erg leuk zijn om Forum leden onderweg te kunnen herkennen. Er is al heel veel over gemaild maar ze zijn er helaas nog steeds niet.
 

Hetzer

Forumguru
ik heb mijn NIET opgegeven voor de laatste meeting, omdat ik persoonlijk aan een meeting ergens op een p-plaats wenig aan vind!! Volgens mij was dit trouwens de 3e meeting want de 2e was immers bij PON, en daar ben ik met veel plezier wel geweest.
En dat was echt TOP!, niet alleen maar een aantal Skoda's op een p-plaats maar gewoon veel meer, meer inhoud doordat er een compleet programma (incl. goodies en drankjes ) aangeboden werd door PON.
Misschien dat we dat er gewoon in kunnen houden elk jaar 1 meeting bij PON, met elke keer andere onderwerpen, en elk jaar rond de zelfde tijd ,bijvoorbeeld net voor of net na de vakantie periode, zo kan ieder forum-lid daar RUIM van te voren rekening mee houden!
1761.gif


http://www.skodaforum.nl/forum/showflat.php?Cat=0&amp;Number=31251&amp;page=0&amp;view=collapsed&amp;sb=5&amp;o=&amp;fpart=1&amp;vc=1
 
Bovenaan Onderaan