Dashboardverlichting ?

FredV

Banned
Lees ik goed dat je morgenochtend je nieuwe Fabia gaat ophalen? Spannend! (vroeg naar bed etc) en veel plezier morgen. ?
Nou, zeker is het niet, De auto stond in de garage, maar is daarna niet meer gesignaleerd....

Desalniettemin, fijne dag morgen Piair en veel veilige en plezierige kilometers
 
Volgens mij gaat het nu inmiddels over het ophalen van nieuwe auto's. Dat is natuurlijk erg leuk (gefeliciteerd piair1982), alleen niet de bedoeling van dit draadtje.

Vandaag weer gereden op een weg met een paar bomen langs de kant en de getallen zijn nauwelijks nog te lezen.

Ik lees ergens op het forum dat er allerlei dingen te activeren zijn via de computer, zoals anti-carjacking en comfort-knipperen.

Is er nu niemand op dit forum die weet of je de dashboard verlichting kunt laten activeren?
 

FredV

Banned
Vandaag weer gereden op een weg met een paar bomen langs de kant en de getallen zijn nauwelijks nog te lezen.
Is er nu niemand op dit forum die weet of je de dashboard verlichting kunt laten activeren?
Tsja, idd is de dealer de bron van alle info en voor t evt activeren van functies.
Daarnaast is er nog gewoon je dimlicht wat je kunt inschakelen, dan heb je wel dashbordverlichting.
Maar goed, dat was niet de vraag, en als je niet langs bomen rijdt, maar een tunnel, dan moet je wel je dimlicht aan.
 

Captain Hook

Forumguru
Tsja, idd is de dealer de bron van alle info en voor t evt activeren van functies.
Was 't maar waar... :(
Juist vele handigheidjes, slimme VAG-COM/CANBus programmering zijn juist zaken die vooral via forums (zoals deze) tevoorschijn komen.

Hoe vaak gebeurd het niet dat de dealer zegt "ken niet" terwijl hij eigenlijk bedoelt "heb geen zin/weet 't niet" want alhier is al lang gebleken dat het wel kan.

Vind het ergens ook wel jammer dat de gemiddelde dealer is verworden tot een importeurs-instructie-boekje-volgend-slaafje-in-plaats-van-mee-te-denken-met-de-klant type.

Dat van die dashboard verlichting is ook weer zoiets (net als mij vraag over CH/LH). Technisch zou het moeten kunnen, want bijna altijd is de benodigde hardware aanwezig. Iemand moet alleen de zin/wil/kennis hebben om er in te duiken en het uit te zoeken.
Een simpelweg "nee hoor, dat kan niet" van de dealer is zoooooo 2009... :smirk:
 
Bovenaan Onderaan