Dakrail

Skoda-MAN

Forumguru
@Joske Dank voor de info, Ik wil een draad van voor bij de spiegel naar achteren trekken langs de hemelbekleding zij rand.
En ja, ik geef het toe, ik ben als de dood voor die klapzakken.

(Dit is geen Belgen grap: de draad is voor een WiFi camera) :deuk: (Blackvue voor + achter)
 

dblde valk

Nieuw lid
bij mij is het al 2 keer over komen het laatst 9 feb.2018 ik hoop voor een colance betreft de onkosten!

grt van D de VALK.
 

RvR

Lid
Wat mij nu is gebeurt ..... afdekkap (links voor) van mijn dakrail weg!
Ik heb geen idee waar dit gebeurt is, ik hoop voor het overige verkeer dat dit goed is gegaan.
Iemand dit eerder meegemaakt?
g,Ruud

Dit mij dus per 10-05-2018 eveneens overkomen. Afdekkap foetsie zonder dat ik iets heb gemerkt, ook niet in de wasstraat (ik vermoed dat de kunststof bevestigingspunten hiermede debet aan zijn; goedkope 'oplossing'), waar de kappen onder 'borstelstress' lijden. En zal de dealer niet goedkoop zijn. Iemand intussen al een goedkoper adres (onderdelen site o.i.d.) gevonden?

Gr, RvR
 

EdK

Forumguru
Ik was toendertijd ik mee een 20 euro kwijt.
Maar omdat je in principe die kappen er toch nooit af hoeft te hebben zou ik ze meteen vastlijmen die dingen.
Op een of andere wijze zitten ze vast maar onder spanning oid en resulteerde bij mij altijd dat alleen rechtsachter los kwam en de andere drie zijn nooit losgekomen.
 

madrettor!!

Nieuw lid
en voor de grote archieven van het forum:
rechtsvoor is 5L0860146 (GT5)
en kost evenveel natuurlijk :)

linksachter:
5L0860149 (GT5)

rechtsachter:
5L0860150 (GT5)

Heb het idee dat de afdekkappen van de roomster en van de octavia hetzelfde zijn. kan iemand mij vertyellen of dat ook zo is?
Zit online nl. nogal wat prijsverchil in
 
Bovenaan Onderaan