Dakdrager en dakkoffer Kodiaq met panoramadak

foxtrotc

Nieuw lid
Uiteindelijk de farad besteld en zojuist gemonteerd. Vind het er niet uit zien, maar wat doe je er aan :) schuifdak past met groot gemak er onderdoor.
8270955B-E724-4937-B60A-90E07E19DE4A.jpeg
 

haassie

Forumguru
Weet iemand of de originele skoda dagdragers van een Kodiaq ook passen op een Superb 3V (beiden open rails)

Op het boekje staan er meerdere modellen maar wel weer andere nummers. Is het boekje gewoon universeel of zijn de dragers universeel, Ik neem dat de open rails niet veel zullen verschillen, wellicht de afstand ertussen.

Heeft iemand dit soort dragers en weet die persoon ook of de breedte fixed of instelbaar is?

Vakantie nadert en nog geen drager gevonden.....
. boekjeJPG.JPG
 

eriktv

Forumguru
Rechtsonder zie je wel verschillende onderdelennummers, waarbij de 3v9 071 151 dan waarschijnlijk voor de S3 is. Dus het boekje lijkt me sowieso universeel.

Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze niet zouden passen... Ik heb op de S2 Thule dakdragers die van een A6 Avant kwamen, die passen qua vorm van de rail prima en zijn uitschuifbaar. Is er niet een forumlid bij jou in de buurt die de 565 071 171 voor de Kodiaq heeft? Dan kun je even passen.
 

haassie

Forumguru
Ik denk dat de rails ook hetzelfde zijn echter dat de breedte voor en achter anders is.
Van wat ik kan zien op plaatjes is dat de voetjes vast zitten en niet echt schuifbaar zijn.
De lengtes van de dragers zijn nader voor de nummers van Karoq en Superb (waarom zouden we het ook universeel maken hahaha)
 

CBreedijk

Donateur
voor de gegadigden
ik ga mijn Kodiaq verkopen maar heb nog 2 setjes Thule dragers
1x wingbar alu met thule voeten
1x wingbar edge black
ik verkcht er al 1 en de andere laat ik vooralsnog bij de auto voor de verkoop.
Mod edit:
Reacties via PM
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan