Dagrij verlichting vervangen door LED

SteGo

Donateur
Dus we zien je nu alleen op het veld rijden? :deuk:

Officieel zijn ze niet toegestaan voor de openbare weg, maar daar wordt bij de APK helemaal niet op gelet. Als er maar een fatsoenlijke hoeveelheid licht uitkomt kraait er geen haan naar. Bij m'n vorige auto kwam ik met de 'Niet conform ECE' lampies prima door de APK. :D
IMG_20180425_165436klein.jpg
 

Blackciti

Senior Member
Ik heb nog setjes liggen van Osram US (Sylvania) echt zeer fel! Die van Osram zelf die worden genoemd hier zijn net gloeiende spijkers, kun je echt geen DRL noemen!
Die geven volgens jou meer licht dan die van Osram?

Wat vraag je voor zo'n setje?
 

Arnout84

Senior Member
Ik heb die Osram toen ook geprobeerd maar vond het echt slecht! Ik heb een aantal nieuwe setjes liggen maar heb ook een gebruikt setje uit mijn oude Citigo. Je mag altijd van mij langskomen om te kijken en te vergelijken. Vraag voor een nieuw setje €40 incl verzenden!
 

Arnout84

Senior Member
Helaas ben ik niet zo’n goede fotograaf maar dit is om je een idee te geven...
 

Bijlagen

  • A29EBF6F-266E-4AD5-922F-7E46BD49BE70.jpeg
    A29EBF6F-266E-4AD5-922F-7E46BD49BE70.jpeg
    190,8 KB · Weergaven: 43
  • E2FA7526-72F8-486D-8116-FE18BF1B339C.jpeg
    E2FA7526-72F8-486D-8116-FE18BF1B339C.jpeg
    211,2 KB · Weergaven: 39

Arnout84

Senior Member
Die geven volgens jou meer licht dan die van Osram?

Wat vraag je voor zo'n setje?

Ik had trouwens toen ik de set binnenkreeg de winkelier gebeld om te vragen of ze echt zo slecht licht gaven, heb toen een nieuw setje gehad maar het hielp niet.
 

Blackciti

Senior Member
Ik heb die Osram toen ook geprobeerd maar vond het echt slecht! Ik heb een aantal nieuwe setjes liggen maar heb ook een gebruikt setje uit mijn oude Citigo. Je mag altijd van mij langskomen om te kijken en te vergelijken. Vraag voor een nieuw setje €40 incl verzenden!
Oké, wel aan de prijs. Kunnen we wel uitkomen.
Stuur maar een P.B.
 
Bovenaan Onderaan