Voor de O1 is er een modificatie waarbij je de mistlampen als daglicht kunt gebruiken, de rest blijft uit (dashboard, kentekenverlichting, achterlichten).
Voor de O1 is er een modificatie waarbij je de mistlampen als daglicht kunt gebruiken, de rest blijft uit (dashboard, kentekenverlichting, achterlichten).
Volgens mij is dat niet legaal. Mistlampen mag je toch alleen aandoen bij verminderd (mist of regen, minder dan 200 meter) zicht? Mistlampen zijn (tenzij de lampern etc. worden veranderd) geen daglichtverlichting.
woensdag staat mijn auto bij de dealer en deze zou de monteur laten kijken of dit te regelen valt mat het programma vag.com.
ik laat jullie het antwoord wel weten.
Heb je misschien foto's van de lichten met deze optie ingeschakeld?
Als ik nog eens bij de garage geraak, wil ik dit ook wel hebben. Moet trouwens ook nog de automatisch inschakelende lichten bij 140 laten uitzetten.
ja ik kan me voorstellen dat 2 vinkjes zetten en 2 cijfers invoeren voor de dimming veel teveel werk is. Waarschijnlijk is de echte reden dat ze gewoon niet weten hoe het te wijzigen en er geen tijd aan willen besteden om het uit te zoeken. Vroegah, bij verdaat waren de monteurs tenminste wel geinteresseerd en deden ze wel de moeite om wat uit te zoeken.de dealermonteurs durfden het niet aan. Ze zeiden dat er te veel gedaan moest worden om de boordcomputer te omzeilen want dit zou problemen kunnen geven dus ze hebben het zo gelaten. p.s. het zou ook problemen kunnen geven met de garantie als er dan iets mis is.
maar ik vind dit wel jammer want nu moet ik als het donker wordt alsnog de schakelaar aanzetten.:407: