Cover 3D geprint voor Pioneer radio-navigatie

Topic in 'Fabia II' gestart door Tank528, 29-06-2018.

1. Tank528

Tank528 Nieuw lid

Afgelopen week heb ik een Skoda Fabia occasion gekocht waar een Pioneer AVIC-F550BT systeem in zat.
    Nu ik vanaf maandag in Amsterdam ga werken en de kans op inbraak groter wordt, heb ik maar even een bijpassende cover 3D geprint en met zwarte Plastidip afgewerkt.
    Dit is het resultaat:[​IMG][​IMG][​IMG]

2. Rallye

Rallye Forumguru

Mooi! Hoe zit de cover vast aan de Pioneer? Kun je het ontwerp delen voor evt. mede-Pioneerbezitters?

Tank528 vindt dit leuk.
  3. Tank528

Tank528 Nieuw lid

Je drukt hem er gewoon op als een deksel.
    Ik zal het design op Thingiverse zetten en dan hier een link plaatsen.

Rallye vindt dit leuk.
  4. fugitibo

fugitibo Lid

Gho wat kost dit ongeveer denk dat je een klant heb .
    Groeten fugi

5. Tank528

Tank528 Nieuw lid

Als ik dit voor een ander zou printen denk ik dat ik ergens tussen de € 10,- en € 15,- uit zou komen maar dat is excl schoonmaken en plastidip.

Jack Nijenhuis vindt dit leuk.
  6. Tank528

Tank528 Nieuw lid

Jack Nijenhuis vindt dit leuk.
  7. piair1982

piair1982 Forumguru

Supergaaf resultaat!

Tank528 vindt dit leuk.
  8. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Hoi @Tank528 , ben je nog actief hier op het forum?

Ik ben namelijk benieuwd of je iets kleins kan 3D printen voor me :D.

9. EdZ

EdZ Forumguru

@HarrieSkoda heb je wat leuks te printen dan? Als je een kant-en-klaar bestandje oplevert en het max 10x10x10 cm is kan ik wel eens een poging wagen....

10. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Ik heb het al voor elkaar @EdZ !

Ging om een stopcontactplaatje.

EdZ vindt dit leuk.
  11. HarrieSkoda

HarrieSkoda Forumguru

Offtopic: Om hetgeen hierboven kracht bij te zetten; bij het renoveren van één van onze kamers, wat stroompunten erbij gemaakt. Één WCD zat er dus al, en wilde er nog een naast zetten. Echter geen rekening gehouden met hart-hart maatvoering en zodoende een gat er naast geboord. Wilde de muur namelijk niet verder openbreken om de bestaande WCD te verwijderen en te vernieuwen.

Daardoor naar een oplossing moeten zoeken omdat het standaard 2-raams plaatje niet meer paste --> 3D printen was de uitkomst!

Corné de Kluijver, EdK, GJ M en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. EdK

EdK Forumguru

Tsja tis ook een oplossing.
    Maar als je geen gat kunt boren met dozenboor dan pak je een 6mm boor en boor je aan de hand van hartmaat rondom wat gaten en dan hak je het gat alsnog en dan ff nieuwe doos koppellen en inmetselen !
    Maar nu heb je natuurlijk weer wel lekker kunnen hobuen met de 3D printer.....

13. EdZ

EdZ Forumguru

Dat ziet er best netjes uit. Zou met mijn 3-D printer wel een paar uurtjes duren, zo snel is ie niet. En ik heb alleen zwart PLA....

14. EdZ

EdZ Forumguru

En wat dacht je toen je net het gat had geboord? Ik weet wat ik in zo'n geval tegen mezelf zeg :-)

15. EdK

EdK Forumguru

Goed gedaan edje...???:D

16. EdZ

EdZ Forumguru

Ja, zoiets. Na het nodige gevloek....

17. EdK

EdK Forumguru

dan gaat het vaak beter...

Deel deze pagina