Cover 3D geprint voor Pioneer radio-navigatie

Tank528

Nieuw lid
Afgelopen week heb ik een Skoda Fabia occasion gekocht waar een Pioneer AVIC-F550BT systeem in zat.
Nu ik vanaf maandag in Amsterdam ga werken en de kans op inbraak groter wordt, heb ik maar even een bijpassende cover 3D geprint en met zwarte Plastidip afgewerkt.
Dit is het resultaat:
2daa09d77a6d993b5f348c7449099f36.jpg
553021b1172a82381ca4093d39a318dd.jpg
e47fb1ac5a8e9e65e024d0a67aaee24a.jpg
 

Rallye

Forumguru
Mooi! Hoe zit de cover vast aan de Pioneer? Kun je het ontwerp delen voor evt. mede-Pioneerbezitters?
 

Tank528

Nieuw lid
Als ik dit voor een ander zou printen denk ik dat ik ergens tussen de € 10,- en € 15,- uit zou komen maar dat is excl schoonmaken en plastidip.
 

EdZ

Donateur
@HarrieSkoda heb je wat leuks te printen dan? Als je een kant-en-klaar bestandje oplevert en het max 10x10x10 cm is kan ik wel eens een poging wagen....
 

HarrieSkoda

Forumguru
Offtopic: Om hetgeen hierboven kracht bij te zetten; bij het renoveren van één van onze kamers, wat stroompunten erbij gemaakt. Één WCD zat er dus al, en wilde er nog een naast zetten. Echter geen rekening gehouden met hart-hart maatvoering en zodoende een gat er naast geboord. Wilde de muur namelijk niet verder openbreken om de bestaande WCD te verwijderen en te vernieuwen.

Daardoor naar een oplossing moeten zoeken omdat het standaard 2-raams plaatje niet meer paste --> 3D printen was de uitkomst!

1k0.jpg


1k0.jpg
 

EdK

Forumguru
Tsja tis ook een oplossing.
Maar als je geen gat kunt boren met dozenboor dan pak je een 6mm boor en boor je aan de hand van hartmaat rondom wat gaten en dan hak je het gat alsnog en dan ff nieuwe doos koppellen en inmetselen !
Maar nu heb je natuurlijk weer wel lekker kunnen hobuen met de 3D printer.....
 

EdZ

Donateur
Dat ziet er best netjes uit. Zou met mijn 3-D printer wel een paar uurtjes duren, zo snel is ie niet. En ik heb alleen zwart PLA....
 

EdZ

Donateur
En wat dacht je toen je net het gat had geboord? Ik weet wat ik in zo'n geval tegen mezelf zeg :-)
 
Bovenaan Onderaan