Console voor infotainment

diamont

Nieuw lid
Slechte zaak van Skoda, ik zou daar persoonlijk niet meer zo snel naar binnen lopen als ik een auto zou zoeken.

Nou ja, ze wilden het wel bestellen op eigen risico of het wel de goede was (!). Had alle data doorgegeven, radio, chassis, voertuigtype, kenteken, enzovoorts. Heb toen nog gezegd dat als ik een uitlaat nodig heb, zij toch ook geen van een Fiat onder de Yeti zetten. Amateurs. Had de indruk dat ze niet echt behulpzaam waren, behalve dan als ik een vijf keer duurdere radio van Skoda wil, dan zullen ze wel meer zin hebben om iemand te helpen. Ga sowieso nooit naar Skoda, maar ik dacht dat ik met die vraag daar wel terecht kon. Nee dus. Vandaar dat ik erg blij ben met je reactie.
 

Rallye

Forumguru
Aan deze ene kant begrijp ik dat ze niet met een onderdeel willen blijven zitten dat ze op jouw aangeven besteld hebben. Aan de andere kant gaat het nu ook weer niet om een heel duur onderdeel….
 

diamont

Nieuw lid
Het front is in bestelling bij ali. Heb nog een probleem, maar ik verwijder het hier graag en zet het in een andere topic (ben nieuw dus weet nog niet zo goed hoe en wat.

Ik weet dat voor Android het programma DAB+ en veel andere bestaan om DAB+ zenders te bedienen (DAB+ antenne is ingebouwd). Nu zoek ik echter een dergelijk programma voor Carplay / iOS (iPhone) waarmee ik de DAB+ zenders kan bedienen (dus niet downloaden of streamen via telefoon data). Gewoon via de antenne dus? Ik kan wel een account aan gaan maken bij Google, maar zet het liefst de app gewoon in Carplay. Bij voorbaat dank. Ook als ik hier moet verdwijnen ;)
 

Rallye

Forumguru
Ik denk ook niet dat de gemiddelde dealer veel vraag heeft naar dit onderdeel, nee. Zeker als je het bij Ali kunt bestellen…
 

diamont

Nieuw lid
Inderdaad daar zit wel wat in.

Heeft iemand een voorstel voor een app voor Carplay voor DAB via antenne. Zie mijn commentaartje boven.
 

Rallye

Forumguru
Dat zou dan een CarPlay-capable app zijn die de Android radio (of DAB dongle) bedient? Ik ben benieuwd…
.
 
Bovenaan Onderaan